Barbara Kurdej-Szatan: kryzys wizerunkowy
Listopad 2021 roku to okres, który Barbara Kurdej-Szatan z pewnością wolałaby wymazać ze swojej pamięci. To właśnie wtedy rozpoczął się jej poważny kryzys wizerunkowy, który na dobrą sprawę odbija się na jej karierze do dziś. Celebrytka mocno nadszarpnęła swoje dobre imię, gdy jesienią ubiegłego roku opublikowała w mediach społecznościowych oburzający wpis, obfitujący w wulgaryzmy. Kurdej-Szatan nie szczędziła mocnych słów pod adresem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej. Określiła ich "maszynami bez mózgu, bez serca, ślepo wykonującymi rozkazy" oraz "mordercami".
Niespodziewana wulgarność aktorki, która do tej pory sprawiała wrażenie sympatycznej i życzliwej osoby bardzo mocno wstrząsnęła opinią publiczną. Marka Play, z którą gwiazda była związana od lat również zareagowała. Sieć telefonii komórkowej postanowiła znacząco ograniczyć obecność celebrytki w spotach. W końcu Barbara Kurdej-Szatan całkowicie przestała występować w reklamach. Play poinformował, że decyzja została podjęta w związku ze skargami klientów na reklamy z udziałem gwiazdy. Zarówno firma, jak i aktorka liczyli na to, że w sprawa przycichnie i dlatego żadna ze stron nie wypowiadała się na temat możliwości zakończenia współpracy.
Barbara Kurdej-Szatan ostatecznie znika z Play
Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński rozpoczęli współpracę z Play w 2013 roku. W duecie wcielali się w role pracowników sieci komórkowej. W spotach reklamowych z ich udziałem regularnie pojawiały się rozmaite gwiazdy. Niestety w ostatnim czasie aktorzy nie występują już w reklamach. Serwis wirtualnemedia.pl próbował ustalić, jaka jest przyczyna nagłego zniknięcia Macieja Łagodzińskiego. Odpowiedź ze strony sieci komórkowej była bardzo ogólnikowa.
Pierwsza wspólna oferta Play i UPC, w której obecni i nowi klienci mogą zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo to bardzo ważna i wyjątkowa okazja, dlatego wymaga nowego podejścia i formatu naszej komunikacji z klientami
Z doniesień portalu wirtualnemedia.pl wynika, że Play połączył się z UPC. W związku z tym, marka planuje największą kampanię promocyjną od dekady. Parę Kurdej-Szatan i Łagodziński ma zastąpić nowa gwiazda. Już w piątek mają ruszyć działania promujące. Na razie wiadomo, że emitowanych będzie kilka spotów. Wystąpią w nich m.in.: Kuba Wojewódzki, Anna Mucha, Michał Żebrowski, Dawid Kwiatkowski i Magdalena Cielecka.
Będzie wyjątkowa w wielu wymiarach. W wymiarze intensywności, w wymiarze gwiazd, które w tej kampanii wystąpią, ilości przekazów i miejsc, w których będziemy dostępni. Bardzo chcemy, żeby klienci widzieli, że połączyły się dwie świetne firmy i oferują coś super wyjątkowego

Zobacz też:
Anna Starmach zdradziła, ile zarabia. Nie jest w stanie wydać takich sum
Prababcia Anny Marii Jopek zginęła na Titanicu. Niesamowita historia
Marcin Miller musiał odwołać wszystkie koncerty. Choroba odebrała mu głos. Pojawiły się komplikacje








