Dr House reklamuje kosmetyki
Hugh Laurie, znany z roli w serialu "Dr House", został nowym ambasadorem marki LOreal. Swoim wizerunkiem będzie promował linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy LOreal Paris Men Expert. Tym samym dołączy do grona takich ambasadorów marki, jak Gerard Butler czy Patrick Dempsey.
Dzięki serialowi, 51-letni Laurie stał się najlepiej zarabiającym aktorem telewizyjnym w Ameryce. Opryskliwy, nieustępliwy i nieomylny doktor Gregory House podbił serca widzów na całym świecie. Po zakończeniu zdjęć do ósmej serii serialu, gwiazdor jest gotowy na nowe wyzwania. Jednym z nich jest rola ambasadora marki kosmetycznej.
"Na początku pomyślałem sobie, że popełniłem błąd. Jednak zrozumiałem, że L'Oreal nie szuka modeli, a mężczyzn z silną osobowością, którzy nie boją się przyznać, że używają kosmetyków. Co więcej, uznają to za coś męskiego" - podkreślił Hugh Laurie.
Jak zauważają specjaliści marki, w ciągu ostatnich dwóch lat przemysł kosmetyczny skierowany do mężczyzn przeżywa prawdziwy rozkwit. Panowie wydają na kosmetyki więcej niż kiedykolwiek wcześniej.
Zdaniem ekspertów L'Oreal Hugh Laurie, kojarzony jest z postacią Dr House'a, jest idealnym ambasadorem, który utwierdzi mężczyzn w przekonaniu, że używanie kosmetyków nie jest niemęskie.
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.