Reklama

Reklama

Reklama

Dr House reklamuje kosmetyki

Hugh Laurie, znany z roli w serialu "Dr House", został nowym ambasadorem marki LOreal. Swoim wizerunkiem będzie promował linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy LOreal Paris Men Expert. Tym samym dołączy do grona takich ambasadorów marki, jak Gerard Butler czy Patrick Dempsey.

Dzięki serialowi, 51-letni Laurie stał się najlepiej zarabiającym aktorem telewizyjnym w Ameryce. Opryskliwy, nieustępliwy i nieomylny doktor Gregory House podbił serca widzów na całym świecie. Po zakończeniu zdjęć do ósmej serii serialu, gwiazdor jest gotowy na nowe wyzwania. Jednym z nich jest rola ambasadora marki kosmetycznej.

"Na początku pomyślałem sobie, że popełniłem błąd. Jednak zrozumiałem, że L'Oreal nie szuka modeli, a mężczyzn z silną osobowością, którzy nie boją się przyznać, że używają kosmetyków. Co więcej, uznają to za coś męskiego" - podkreślił Hugh Laurie.

Reklama

Jak zauważają specjaliści marki, w ciągu ostatnich dwóch lat przemysł kosmetyczny skierowany do mężczyzn przeżywa prawdziwy rozkwit. Panowie wydają na kosmetyki więcej niż kiedykolwiek wcześniej.

Zdaniem ekspertów L'Oreal Hugh Laurie, kojarzony jest z postacią Dr House'a, jest idealnym ambasadorem, który utwierdzi mężczyzn w przekonaniu, że używanie kosmetyków nie jest niemęskie.

PAP life
Dowiedz się więcej na temat: Hugh Laurie

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »