Małgorzata Rozenek-Majdan ruszyła z nowym projektem w telewizji. Program "Bez kompleksów" to jesienna nowość emitowana na TVN7 i serwisie streamingowym stacji, która zadebiutowała w ramówce 1 listopada. Format o kompleksowych metamorfozach z udziałem gwiazdy o godz. 18.00.
Łącznie wyemitowano już trzy odcinki programu "Bez kompleksów". Znamy dokładne wyniki badań przeprowadzonych na rynku ws. oglądalności.
Wyniki oglądalności programu Małgorzaty Rozenek-Majdan
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, spośród trzech epizodów, najwięcej widzów zasiadło przed telewizorami 8 listopada. Drugi odcinek zobaczyło bowiem 265 tys. widzów
Pierwszy odcinek programu przyciągnął przed ekrany średnio 159 tys. osób, a ostatni z wyemitowanych dotąd epizodów z 15 listopada miał widownię na poziomie 257 tys. widzów.
Małgorzata Rozenek-Majdan chce obalić stereotypy w swoim programie "Bez kompleksów"
Małgorzata Rozenek-Majdan otwarcie mówi, że swoim nowym programie chciałaby obalić mity krążące wokół tematyki poprawek urody.
"Jestem typem działającym. Jestem też typem, który jak widzi rzeczy, które chciałby zmienić, to po prostu podejmuje kroki do tego, żeby jej zmienić. Bardzo mi to ułatwia życie, to jest pewnego rodzaju zadaniowość, ale znam osoby, które mają potrzebę, które są zablokowane, które myślą, że nie osiągają pewnych rzeczy, które by mogły, bo strach, bo wstyd, kompleksy je hamują. Chcemy im pokazać, że to jest naprawdę łatwa droga, żeby tych blokad się pozbyć" - oceniła.









