Agnieszka Kaczorowska skrytykowana przez ekspertów
Agnieszka Kaczorowska nie ma co prawda na koncie szczególnie spektakularnych sukcesów aktorskich, ale jej karierze tanecznej nie można nic zarzucić. W show-biznesie jest od bardzo dawna - tym bardziej dziwią jej ostatnie decyzje. Obecnie nie ma ona dobrych relacji ani z produkcją "Tańca z gwiazdami", ani z jego uczestnikami.
W dalszej telewizyjnej karierze nie pomoże też jej na pewno odwołanie udziału w ostatniej chwili w kabaretowym programie Polsatu. Już wcześniej ekspertka od wizerunku w rozmowie z Plotkiem przyznała, że taka postawa "potęguje wrażenie, że Agnieszka nie radzi sobie z krytyką", a nawet "najbardziej pieczołowicie kreowany wizerunek" może rozsypać się w jednej chwili.
"A brak dystansu i autorefleksji to coś, czego producenci i widzowie raczej nie wybaczają" - oceniła wtedy ekspertka.
Bardzo podobne podejście ma inny specjalista w tej dziedzinie. Po tym, jak Agnieszka i Marcin podczas finału "TzG" umknęli za kulisy tuż po tym, jak zeszli z parkietu, a tancerka zaczęła wykorzystywać powstały szum medialny do promowania nowego spektaklu i swojej marki perfumeryjnej, w sprawie wypowiedział się Filip Mecner dla "Faktu".
Ekspertka o wizerunku Agnieszki Kaczorowskiej
Kaczorowska do "Tańca z gwiazdami" już nie wróci, a promocja jej spektaklu, z którym występuje z Rogacewiczem, nie wywołuje entuzjazmu w branży, co jest zrozumiałe.Filip Mecner zastanawia się, jak może potoczyć się kariera zbudowana na kontrowersjach.
Specjalista zauważył, że początkowo znana była głównie jako "Bożenka z Klanu", co nie było szczególnym powodem do dumy. Innym powodem, dla którego głośno mówi się o Agnieszce, są jej związki - w końcu zaledwie kilka dni temu otrzymała ona rozwód z Maciejem Pelą.
"Zamiast mówić o jej talentach i projektach, publiczność żyje jej emocjami, rozstaniami i konfliktem. To szybkie paliwo dla marki, ale krótkotrwałe. Wizerunkowo to równia pochyła" - ocenia ekspert, dodając, że występowanie z nowym partnerem, zamiast wzmacniać jej zawodowy wizerunek, tylko podkreślił kwestie uczuciowe.
"Jest utalentowana, ładna, pracowita. Mogłaby być marką dziewczyny z sąsiedztwa. Ale [...] nie wykształciła dystansu i dlatego trudniej jej podejmować dobre decyzje wizerunkowe" - mówi Mecner.
Agnieszka Kaczorowska "musi zmienić ton"
Według eksperka Agnieszka powinna zastanowić się nad tym, czy jej strategia jest dobra. Obecnie jest na świeczniku, ale to może szybko się skończyć.
"Krótkoterminowo tak, bo ma świetne zasięgi. Marki wiedzą, że daje klikalność. Ale to kampanie szybkiego obrotu, nie długoterminowe strategie" - mówi.
I choć Kaczorowska nie narzeka obecnie na brak współprac reklamowych, które bywają świetnym źródłem dochodu, to Mecner zaleca jej zmianę podejścia.
"Jeśli chce zarabiać nie tylko teraz, ale i za kilka lat, musi zmienić ton narracji. Postawić na kompetencje, nie na burze wokół życia prywatnego. Ma wszystkie narzędzia, by być marką sympatyczną i konsekwentną - ale musi sama przejąć kontrolę" - dodaje na koniec.









