Materiał zawiera linki partnerów reklamowych
Moda na Polsat trwa. Stacja odnotowała kolejny sukces
Polsat kolejny raz udowodnił, że jest najchętniej oglądaną stacją w Polsce. Jako jedyny może się też pochwalić wzrostami w obu grupach widzów od początku roku wśród stacji Wielkiej Czwórki (grupa 4+ wzrost + 3% i grupa 16-59 wzrost + 6% vs rok 2024). Po 10 miesiącach Polsat odnotował również rekordowy wzrost udziałów w ścisłym prime time kanału (grupa 16-59) aż o 14 proc. w ujęciu rok do roku i jesteśmy nr 1 z wynikiem 7.6% udziału w ujęciu dobowym.
Od startu jesiennej ramówki Polsat osiągnął największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej 16-59 zarówno we wrześniu, jak i w październiku - odpowiednio o 9 proc. i 5 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami rok wcześniej. W ścisłym prime time gromadzącym przed telewizorami największą liczbę wśród wszystkich widzów wzrosty te były jeszcze wyższe - odpowiednio 12 proc. i 34 proc. To dowód na to, że strategia otwierania się stacji na nowe twarze ze świata mediów, ale równocześnie umiejętny powrót do sprawdzonych i lubianych formatów w nowocześniejszej formule, trafia w gusta najbardziej wymagających widzów.
W październiku Polsat osiągnął wynik na poziomie 9 proc. udziału w rynku w ścisłym prime time (20:00-22:59) i jest najlepszy ze wszystkich stacji w grupie 4+.
Oglądaj "Taniec z gwiazdami" w każdą niedzielę o 19.55 na Polsacie oraz w Polsat Box Go.
"Taniec z gwiazdami" osiągnął znakomite wyniki
"Październik przyniósł nam znakomite wyniki naszych flagowych produkcji: 8 odcinek "Tańca z Gwiazdami" osiągnął 15,6 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 18,7 proc w grupie 4+. Filmowy Mega Hit "Znachor" przyciągnął przed telewizory 17,6 proc. widzów z grupy komercyjnej, dwa ostatnio emitowane odcinki programu "Nasz Nowy Dom" - powyżej 11 proc., a finał "Ninja vs Ninja" - 9,7 proc. w tej samej grupie" - czytamy w oświadczeniu stacji
Polsat w ostatnich miesiącach wyraźnie umocnił swoją pozycję na TikToku - jego materiały regularnie trafiają do czołowych zestawień i generują wysokie zaangażowanie odbiorców. Treści Polsatu zyskują coraz więcej odtworzeń, co przekłada się na widoczność marki w rankingu najbardziej efektywnych profili. Synergia działań programowych i promocyjnych, a także obecność marki w środowisku social mediów wyraźnie pokazuje, że telewizyjna marka potrafi skutecznie adaptować się do nowych kanałów cyfrowych, wykorzystywać ich potencjał i budować relację również z młodszą publicznością.
"Bardzo serdecznie dziękujemy naszym Widzom i obiecujemy, że nie zwolnimy tempa! Moda na Polsat trwa!"
Materiał zawierał linki partnerów reklamowych








