Reklama

Reklama

Reklama

Małgorzata Kożuchowska od porodu zarobiła milion złotych!

Małgorzata Kożuchowska (44 l.) nie traci czasu. Od narodzin Jana Franciszka na kontraktach reklamowych zarobiła prawdziwą fortunę, bo aż milion złotych.

Odkąd została mamą, stała się jeszcze bardziej pożądana przez widzów i reklamodawców. 

Nie epatuje seksapilem, stawia na zmysłowość i elegancję. Nic dziwnego, że pierwsze kontrakty zaproponowały jej firmy odzieżowe.

"Kożuchowska reprezentuje wartości, które przez reklamodawców są wysoko cenione: macierzyństwo, rodzina, bezpieczeństwo, wiarygodność" - komentuje dla "Show" Piotr Tymochowicz, specjalista od wizerunku.

"Małgorzata wyróżnia się na tle osób, które istnieją dzięki skandalom i romansom. Jej działanie jest spokojne i wyważone. Dzięki temu jest zauważalna na tle innych. Ona pracuje na status gwiazdy, a nie celebrytki. A prawdziwych gwiazd w Polsce brakuje".

Reklama

44-latka od lat słynie z doskonałego wyczucia stylu i kreacji od najlepszych projektantów. Na pokazach nie jest jednak stałym bywalcem, a często "gościem honorowym".

Dzięki temu każde jej wyjście wzbudza pożądaną sensację i jest długo komentowane w mediach. Potem gwiazda znika, by za jakiś czas pojawić się np. na okładce prestiżowego magazynu. W ten sposób zapobiega przesytowi swoją obecnością. Doskonale wie, kiedy przypomnieć się widzom, a kiedy dać im od siebie odpocząć. 

"Kolejna rzecz, która wyróżnia Kożuchowską, to publiczne mówienie o wierze. Zyskuje przychylność katolickiego społeczeństwa, tym bardziej teraz gdy jest mamą" - tłumaczy Tymochowicz.

I faktycznie, aktorek odważnie deklarujących swój światopogląd jest niewiele, dzięki czemu może przebierać w propozycjach.

Ostatnio została twarzą znanej marki kosmetycznej. Za zachwalanie jej produktów mogła dostać 330 tysięcy złotych - na tyle bowiem jest wyceniana przez reklamodawców. Podobną kwotę mogła wynegocjować za podpisanie kontraktu reklamowego z firmą ubezpieczeniową.

"Wartości, które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek, są też bliskie marce: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa jakość, stabilność. To nowoczesna kobieta z klasą" - czytamy w informacji prasowej firmy ubezpieczeniowej.

Kożuchowska nie poprzestała na tych dwóch kontraktach. W telewizji pojawiają się kolejne spoty sieci telefonii komórkowej. Aktorka została także ambasadorką centrum handlowego.

Show
Dowiedz się więcej na temat: Małgorzata Kożuchowska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »