Odkąd została mamą, stała się jeszcze bardziej pożądana przez widzów i reklamodawców.
Nie epatuje seksapilem, stawia na zmysłowość i elegancję. Nic dziwnego, że pierwsze kontrakty zaproponowały jej firmy odzieżowe.
"Kożuchowska reprezentuje wartości, które przez reklamodawców są wysoko cenione: macierzyństwo, rodzina, bezpieczeństwo, wiarygodność" - komentuje dla "Show" Piotr Tymochowicz, specjalista od wizerunku.
"Małgorzata wyróżnia się na tle osób, które istnieją dzięki skandalom i romansom. Jej działanie jest spokojne i wyważone. Dzięki temu jest zauważalna na tle innych. Ona pracuje na status gwiazdy, a nie celebrytki. A prawdziwych gwiazd w Polsce brakuje".
44-latka od lat słynie z doskonałego wyczucia stylu i kreacji od najlepszych projektantów. Na pokazach nie jest jednak stałym bywalcem, a często "gościem honorowym".
Dzięki temu każde jej wyjście wzbudza pożądaną sensację i jest długo komentowane w mediach. Potem gwiazda znika, by za jakiś czas pojawić się np. na okładce prestiżowego magazynu. W ten sposób zapobiega przesytowi swoją obecnością. Doskonale wie, kiedy przypomnieć się widzom, a kiedy dać im od siebie odpocząć.

"Kolejna rzecz, która wyróżnia Kożuchowską, to publiczne mówienie o wierze. Zyskuje przychylność katolickiego społeczeństwa, tym bardziej teraz gdy jest mamą" - tłumaczy Tymochowicz.
I faktycznie, aktorek odważnie deklarujących swój światopogląd jest niewiele, dzięki czemu może przebierać w propozycjach.
Ostatnio została twarzą znanej marki kosmetycznej. Za zachwalanie jej produktów mogła dostać 330 tysięcy złotych - na tyle bowiem jest wyceniana przez reklamodawców. Podobną kwotę mogła wynegocjować za podpisanie kontraktu reklamowego z firmą ubezpieczeniową.
"Wartości, które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek, są też bliskie marce: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa jakość, stabilność. To nowoczesna kobieta z klasą" - czytamy w informacji prasowej firmy ubezpieczeniowej.
Kożuchowska nie poprzestała na tych dwóch kontraktach. W telewizji pojawiają się kolejne spoty sieci telefonii komórkowej. Aktorka została także ambasadorką centrum handlowego.
Zobacz również:











