Dominika Gwit w polskim show-biznesie
Dominika Gwit od lat wzbudza ogromne emocje. 34-latka dała się poznać fanom jak charyzmatyczna aktorka. Gwiazda spełnia się również w roli influencerki. Jej instagramowe konto obserwuje prawie 200 tysięcy osób. To właśnie tam Gwit udostępnia zdjęcia swojej pociechy, a także informuje o swoim życiu prywatnym. Niedawno udało jej się podpisać kontrakt na reklamę jednego z największych sklepów na świecie. Mowa o stronie internetowej, która zajmuje się sprzedażą fast fashion.
Mianem fast fashion określa się wiele popularnych sieciówek, jednak obecnie jedną z najbardziej znanych jest pewna chińska marka. To właśnie ubrania z tego sklepu Gwit postanowiła zareklamować na swoim instagramowym koncie.
Dominika Gwit reklamuje fast fashion
Dominika Gwit w swoich social mediach pokazała swoje przygotowania do wiosny. Na nagraniu, które udostępniła w sieci, zaprezentowała kolorowe i bardzo dziewczęce sukienki. Aktorka po swojej publikacji nie spodziewała się chyba aż takiej burzy w komentarzach.
34-latka w opisie nagrania dodała również, że jest to współpraca reklamowa, a także podzieliła z fanami kodem zniżkowym na zakupy.
"Mimo zimowej aury za oknem już odświeżam moją szafę na wiosnę! Dobrze wiecie, że sukienki u mnie są grane codziennie przez całą wiosnę i lato" - zaczęła swój wpis Dominika.
Potem zaczęła zachwalać, że na tej chińskiej stronie są także sukienki dla pań o nieco większych kształtach:
"Jest duży wybór w dobrych cenach no i przede wszystkim także w dużych rozmiarach"- dodała Dominika, dorzucając kod rabatowy na zakupy.
Fani nie zostawili suchej nitki na Dominice Gwit
Internauci nie zostawili suchej nitki na Dominice Gwit. Większość była oburzona tym, że 34-latka podjęła się takiej współpracy. Obserwatorzy profilu gwiazdy w sekcji komentarzy napisali, iż bardzo zawiedli się na aktorce i nie zdawali sobie sprawy z tego, że wspiera fast fashion.
"Czyli fast fashion, ludzie pracujący 12h dziennie za dolara. Szok. Zachęcam do świadomych zakupów"
"Tragedia.... Dominika promuj polskie marki"
"Wstyd, promowanie marki wykorzystującej ludzi i zmuszającej ich do pracy po 18h dziennie ze stawką średnia 18 groszy za uszycie jednego ubrania to wstyd, tym bardziej dla tak zadeklarowanej katoliczki i młodej matki, pecunia non olet jak widać" - oburzali się ludzie.
Zobacz też:
Gwit rodziła w publicznym szpitalu. Tak odpowiedziała na zaczepkę fanki!
Dominika Gwit opowiedziała o porodzie. Zdradziła intymne szczegóły!










