Reklama
Reklama

Wystarczyły dwa tygodnie, a tu takie doniesienia ws. syna Nawrockiej. Teraz wszystko stało się jasne

O synu Marty Nawrockiej od pewnego czasu jest niezwykle głośno w mediach. Daniel Nawrocki dostał bowiem pracę w jednej ze stacji telewizyjnych, gdzie prowadzi własny program. Jego pierwszym gościem był Filip Chajzer, co wywołało niemałe poruszenie. Podobnie zresztą jak informacje, że pierworodny pierwszej damy "wygryzł" Mariannę Schreiber. Teraz wiadomo, czy decyzja szefostwa była trafiona. Wyniki badań jasno wykazały.

Daniel Nawrocki jakiś czas temu dostał propozycję od jednej ze stacji telewizyjnych, gdzie zaczął prowadzić własny program "Nawrocki w Polsce". Oczywiście ta informacja szybko rozniosła się w mediach, dzięki czemu format jeszcze przed emisją zyskał nie lada promocję. 

Daniel Nawrocki wyszedł z cienia

Pierwszym gościem syna Marty Nawrockiej był Filip Chajzer. Zwolniony z TVN prezenter uraczył widzów paroma historiami ze swego życia, więc tabloidy znów miały o czym pisać. 

Reklama

Kolejnymi gośćmi byli m.in. Dariusz Michalczewski i Kacper Meyna, aktualnie najlepszy polski bokser. 

W międzyczasie szefostwo postanowił dokonać roszad w ramówce, przenosząc program Nawrockiego w miejsce... show Marianny Schreiber. Celebrytka nie omieszkała tego skomentować, choć jej słowa mocno dziwiły. 

Od 10 sierpnia, gdy wyemitowano pierwszy odcinek, wielu zastanawiało się, jaką oglądalnością będzie cieszył się program syna Nawrockiej. W końcu takiej promocji nie miała dotąd żadna produkcja tej niszowej stacji. 

Teraz już wszystko jasne, bowiem branżowy magazyn Press podał we wtorkowy poranek wyniki oglądalności "Nawrockiego w Polsce". 

 Daniel Nawrocki, 22-letni syn pary prezydenckiej Marty i Karola Nawrockich, od niedawna ma swój własny cykl telewizyjny na antenie wPolsce24 – medialnej stacji związanej z prawicowym środowiskiem dziennikarzy braci Karnowskich.

Daniel Nawrocki dostał pracę w telewizji. Wystarczyły dwa tygodnie, a tu takie doniesienia

Odcinek z Chajzerem obejrzało 157 tysięcy widzów, a z kolei największą oglądalnością cieszyło się trzecie wydanie, które przyciągnęło przed odbiorniki 157 tysięcy osób. Średnia widownia wynosi ok. 137 tysięcy, co daje stacji "średnio 1,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,61 proc. w komercyjnej 16-59".

I tutaj warto zaznaczyć, że w lipcu, gdy o tej porze emitowano programy Schreiber, stacja notowała "średnio 1,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,82 proc. w komercyjnej 16-59".

Spadek jest więc zauważalny. Kto wie, może Daniel Nawrocki potrzebuje nieco więcej czasu, by prześcignąć Mariannę. 

Zobacz także:

Daniel Nawrocki wygadał się podczas debiutu w telewizji. Ludzie nie mieli pojęcia

Nawrocka nie zagrzała długo miejsca w pałacu. Potwierdziły się doniesienia, niespodziewany zwrot

Nawrocka długo nie pobyła pierwszą damą, a wtem takie doniesienia. Doszło do scen z Kurskim

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Daniel Nawrocki | Marta Nawrocka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy