Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Tatiana Okupnik pobiła Dodę!

Klip Dody do piosenki "Bad girls" nie jest już najdroższym w historii polskiej fonografii. Skandalistkę przebiła Tatiana Okupnik i jej diamentowa pajęczyna...

Dzieło Rabczewskiej kosztowało ponad 100 tys. zł i zostało nakręcone w Belgradzie. Najdroższe okazały się jednak efekty komputerowe, którymi naszpikowany jest teledysk. - Chcemy, by o Dodzie było głośno także poza Polską - mówił menedżer Doroty. Niestety, klip nie zyskał dotąd uznania poza granicami Polski.

Reklama

Kilka dni temu do sieci trafił najnowszy teledysk Tatiany Okupnik do utworu "Spider Web". Singiel ten, wydany w Wielkiej Brytanii, ma być początkiem międzynarodowej kariery polskiej wokalistki. Obrazek do niego kosztował 75 tys. funtów, a więc niemal 350 tys. zł! - donosi "Takie jest życie".

- W związku z tym, że nie jestem księgową tylko wokalistką, to najbardziej mnie interesuje fakt, że właśnie powstał najlepszy klip, jaki do tej pory nakręciłam. Zresztą sami się przekonajcie - zachęca Tatiana.

Za teledysk zapłacił brytyjski menagement artystki. - To Capital Artist podjęło decyzję kogo i za ile zatrudnić. Oni we mnie wierzą! - cieszy się wokalistka. Wideo Tatiany powstało w londyńskim Three Mill Studios, a jego reżyserią zajął się nagradzany wieloma nagrodami i ceniony na Wyspach reżyser Stephen Lally.

Zobacz klip:

Kręcenie scen trwało ponad 16 godzin z przerwami na zmianę stylizacji. Samo wykonanie makijażu zajęło ponad 3 godziny! - To był bardzo długi dzień zdjęciowy. I choć znałam scenariusz, nie wiedziałam, jak Stephenowi uda się pokazać to, co sobie wymyśliliśmy - mówi Okupnik.

Na potrzeby klipu zbudowano wielką pajęczą sieć, w którą uwikłano Tatianę. Ozdobiono ją kryształami Swarovskiego. W teledysku pojawiły się też prawdziwe diamenty wypożyczone ze sklepów słynnego Hatton Garden, jubilerskiego centrum Londynu. Podczas kręcenia scen z wykorzystaniem diamentów przed studiem wzmożono ochronę. Efekt końcowy bardzo cieszy Tatianę i jej menadżera.

- Kiedy zobaczyłam gotowy teledysk, pomyślałam: nie jest źle! I obejrzałam go kilkanaście razy z rzędu - wspomina wokalistka, a jej agent dumnie prezentuje teledysk brytyjskim mediom. 12 marca piosenka "Spider Web" zadebiutowała w brytyjskiej rozgłośni BBC Radio 2. To druga po Basi Trzetrzelewskiej Polka, której utwór jest grany w tej największej stacji radiowej na Wyspach.

(nr 11)

Dowiedz się więcej na temat: Doda | Tatiana Okupnik

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje