Gwiazdor grupy Take That, który niedawno wyruszył w trasę koncertową ze swoim starym zespołem, postanowił spróbować swoich sił w świecie mody.
Kolekcja o nazwie "Farrell" jego autorstwa trafi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii już we wrześniu. Ubrania sygnowane nazwiskiem Williamsa będzie można nabyć w wybranych domach towarowych oraz za pośrednictwem internetu.
W przyszłości jednak 37-letni muzyk planuje rozszerzyć zasięg swojej marki na całą Europę.
"Kolejne kolekcje będą już dostępne w całej Europie" - potwierdził rzecznik prasowy marki.
Będzie to pierwsza linia ubrań zaprojektowana przez autora hitów "Angels" i "Supreme", który w 2010 roku obchodził 20-lecie swojej kariery na runku muzycznym. Ubrania z kolekcji "Farrell" będą kosztować od 35 do 350 funtów i reprezentować mieszankę stylu klasycznego z nowoczesnym.
To najnowsze przedsięwzięcie Williamsa ma być hołdem złożonym jego ukochanemu nieżyjącemu już dziadkowi Jackowi.
"Robbie bardzo zaangażował się w ten biznes" - zdradził przyjaciel piosenkarza.









