Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Nergal nie stracił kontraktu reklamowego

Informacje, jakoby producent jednego z napojów zakończył współpracę z Adamem Darskim, są nieprawdziwe?


Ostatnio jeden z tygodników donosił, że w związku z bojkotem produktu przez środowiska katolickie (Nergal podarł na scenie Biblię) Nergal stracił kontrakt reklamowy. Okazuje się, że zakończył się jedynie "pierwszy etap (!) komunikacji marki" z udziałem Adama Darskiego.

"Zdecydowałem się wesprzeć Demona ze względu na współpracę z Fundacją DKMS. Staram się aktywnie wspierać działania Fundacji ze względu na moje doświadczenia z białaczką oraz fakt, że otrzymałem od DKMS pomoc wtedy, kiedy jej potrzebowałem" - podkreślił Nergal.

Reklama

Informację tę na łamach "Twojego Imperium" potwierdza Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros-Nova:

"Mimo że organizatorzy tego bojkotu rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, posiłkując się wyrwanymi z kontekstu treściami ze strony internetowej Demona, wciąż powiększa się grono sympatyków tego napoju i propagowanej przez niego idei dawstwa szpiku kostnego. W najbliższym czasie zamierzamy zacieśnić współpracę z DKMS-em, współorganizując i współfinansując Dni Dawcy" - tłumaczy.


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »