Monika Richardson jakiś czas temu zdecydowała się założyć nowy biznes, o którym marzyła od dawna. Prezenterka razem z przyjaciółką zdecydowała się otworzyć szkołę językową. Prowadzone są lekcje z języka angielskiego i francuskiego, a w przyszłości uczniowie będą mogli poznać też hiszpański. Jak się okazuje, Monika robi co może, by zachęcić nowych klientów.
Monika Richardson reklamuje nowy biznes
Prezenterka zdecydowała się wykorzystać popularność w mediach społecznościowych i tam zareklamować szkołę. Dla uczniów naszykowała specjalny poczęstunek. To bagietka z konfiturą, słodkości i świeża kawa. Myślicie, że zachęci to nowych klientów?
A czy wiecie, że... W mojej szkole językowej możesz, gdy potrzebujesz, zaparzyć sobie pyszną kawę i pomyśleć chwilę o spróbowaniu życia za granicą? A to wszystko przy bagietce i powidłach. Oczywiście mamy też marmite i pikle! Czekam na Was.
Monika pokazała także wnętrza nowej szkoły. Okazuje się, że są w nowoczesnym, ale klasycznym stylu. Co więcej, placówka mieści się w samym sercu stolicy.
Zobacz też:Monika Richardson ma nową pracę. Zainwestowała w nią wszystkie pieniądze
Monika Richardson ujawnia, jak jej syn dostał się na studia z oblaną maturą
Księżna Kate zrobiła sobie operację plastyczną? Ekspertka zdradza jej triki!

Więcej newsów o gwiazdach, ekskluzywne materiały wideo, wywiady i kulisy najgorętszych imprez znajdziecie na naszym Instagramie pomponik.pl








