Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Monika Richardson promuje nowy biznes! Oferuje klientom... bagietki!

Monika Richardson zareklamowała nowy biznes, który od niedawna prowadzi. Klientom jej szkoły językowej serwuje poczęstunek.

Monika Richardson jakiś czas temu zdecydowała się założyć nowy biznes, o którym marzyła od dawna. Prezenterka razem z przyjaciółką zdecydowała się otworzyć szkołę językową. Prowadzone są lekcje z języka angielskiego i francuskiego, a w przyszłości uczniowie będą mogli poznać też hiszpański. Jak się okazuje, Monika robi co może, by zachęcić nowych klientów.

Monika Richardson reklamuje nowy biznes

Prezenterka zdecydowała się wykorzystać popularność w mediach społecznościowych i tam zareklamować szkołę. Dla uczniów naszykowała specjalny poczęstunek. To bagietka z konfiturą, słodkości i świeża kawa. Myślicie, że zachęci to nowych klientów?

Reklama

Monika pokazała także wnętrza nowej szkoły. Okazuje się, że są w nowoczesnym, ale klasycznym stylu. Co więcej, placówka mieści się w samym sercu stolicy.

Zobacz też:

Monika Richardson ma nową pracę. Zainwestowała w nią wszystkie pieniądze

Monika Richardson ujawnia, jak jej syn dostał się na studia z oblaną maturą

Księżna Kate zrobiła sobie operację plastyczną? Ekspertka zdradza jej triki!

Więcej newsów o gwiazdach, ekskluzywne materiały wideo, wywiady i kulisy najgorętszych imprez znajdziecie na naszym Instagramie pomponik.pl




pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Monika Richardson

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »