Reklamowanie produktów na swoich social media to obecnie jeden z ważniejszych źródeł dochodu dla większości celebrytów. Pokazanie kremu, ubranek dla dzieci, czy kostiumu kąpielowego jest często bardziej opłacalne niż granie w serialach czy nagrywanie kolejnej płyty. Sztukę lokowania produktów podesłanych przez producentów opanowała do perfekcji Gosia Rozenek.
Od kiedy rok temu celebrytka została mamą Henia, jej zdjęcia na Instagramie obfitują w oznaczone dziecięce produkty, oczywiście tylko luksusowych marek.
W niedzielę Majdanowie wybrali się na rodzinne wyjście do restauracji. Przy stole zasiedli rodzice Małgorzaty, jej brat Misha Kostrzewski, który już niedługo wystąpi w roli jurora programu "You Can Dance" w TVP oraz manager gwiazdy.
Rozenek spędzając miły czas z bliskimi nie zapomniała pochwalić się nową spacerówką synka.
Henio ma, słuchajcie, nową brykę. Będę chciała Wam ją pokazać, bo jestem zachwycona (...). To jest wózek z najnowszej kolekcji. Zobaczcie, jak pięknie wygląda. Piękna czarna chromowana... Chromowany stelaż. I naprawdę strasznie mi się podoba, ale kiedyś Wam na spokojnie zrobię „storkę” o tym wózku.
- szczebiotała zachwycona Rozenek-Majdan.
Rozenek z wózkiem za 8 tysięcy!
Nikogo chyba nie zaskoczy, że wózek to zdecydowanie produkt premium. Na stronie producenta możne przeczytać, że "wózek jest inspirowany romantycznym, kobiecym stylem, stąd tak wiele pięknych kwiatów. Elementy te sprawiają, że wózek wygląda nowocześnie, stylowo i elegancko. Siedzisko posiada piękne, skórzane detale."
Cena takiej "bryki" to niemal 8 tysięcy złotych!
Faktycznie szare, plastikowe kwiaty wyglądają romantycznie i kobieco?














