Reklama

Reklama

Reklama

Koreańska influencerka, która nie istnieje, zarabia kosmiczne pieniądze i podróżuje po świecie! Jak to możliwe?

Rozy stała się fenomenem w mediach społecznościowych, a jej konto na Instagramie śledzi już ponad 125 tysięcy osób. Jednak nikt przez 3 miesiące jej działalności w sieci nie domyślił się, że kobieta... nie istnieje! Kto stoi za jej sukcesem?

Media społecznościowe mają się dobrze, a profile na popularnych stronach przeznaczonych do wymiany poglądów, zdjęć i wiadomości rosną na potęgę. Internet jest idealnym medium do szybkiego kontaktu z bliskimi, a także do publikowania postów, fotografii, relacji czy filmików. 

Przestrzeń w sieci wykorzystują nie tylko anonimowe osoby, ale także celebryci i influencerzy, którzy w social mediach zarabiają pieniądze. Nawet w naszym rodzimym show-biznesie jest kilku "wyjadaczy", którzy potrafią promować produkty wszelkiej maści. Idealnym przykładem jest Katarzyna Cichopek, która reklamuje niemalże wszystko: mleko, majonez, CPN i biżuterię. 

Reklama

Natomiast fenomenem w Korei Południowej jest niejaka Rozy, popularna instagramerka, która... nie istnieje! Jak to możliwe, że odniosła sukces i zarabia ogromne pieniądze?

Influencerka, która nie istnieje, zarabia kosmiczne pieniądze i zwiedza świat!

22-letnia Rozy prezentuje się jak typowa influencerka. Jest fashionistką, kocha się przebierać, uprawiać sport, a także podróżować po całym świecie. Celebrytka w social mediach promowała wiele produktów i miała podpisanych ponad 100 współprac z markami. 

To dzięki takim kontraktom miała zarabiać i żyć w dostatku.

Jak podaje portal "Pudelek.pl" "udało jej się zgarnąć około miliarda koreańskich wonów, czyli ponad trzy miliony złotych".

Jej profil na pierwszy rzut oka nie odbiega od typowo instagramowych kont, na których promuje się wyidealizowane i bogate życie, dlatego jej fani przeżyli szok, gdy okazało się, że Rozy tak naprawdę nie istnieje! 

Kto zatem stoi za jej sukcesem?

Influencerka z Korei jest wirtualną postacią, a jej awatar zaprojektowała firma Sidus Studio X, która specjalizuje się w tworzeniu reklam, animacji i postaci filmowych. 

22-latka powstała przy użyciu technologii 3D i wygenerowano dla niej aż 800 zróżnicowanych schematów mimiki i ruchów, dzięki temu tak trudno było zauważyć, że nie jest realną postacią. 

Jak podaje Sidus Studio X, Rozy jest nie tylko influencerką, ale również piosenkarką i niedawno zdążyła wydać singiel. W planach jest również, aby wirtualna kobieta została aktorką. 

Myślicie, że odniesie międzynarodowy sukces?

Zobaczcie sami, jak wygląda nieistniejąca celebrytka!

Przeczytajcie również:

Rihanna w przezroczystej sukni Valentino na oscarowej imprezie Beyoncé i Jaya-Z

Nicole Kidman zostanie memem? Jej zdjęcie to hit Internetu!

Oscary: Te gwiazdy pokazały za dużo. Odwaga czy niesmak?

Pomagajmy Ukrainie - Ty też możesz pomóc!

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: ROZY

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy