Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Doda: Jestem marką. Dałam ludziom to, czego chcieli

Doda (33 l.) twierdzi, że od początku kariery scenicznej wiedziała, czego oczekuje publiczność. Stworzyła więc taki wizerunek, który pasował do tych oczekiwań.

Celebrytka podkreśla, że w wykreowanym na potrzeby show-biznesu wizerunku jest sporo "prawdziwej osobowości". To przede wszystkim pasja do muzyki i koncertowania.

Reklama

- Jestem marką. Od kiedy weszłam do show-biznesu, miałam jasno określony cel. Wiedziałam, jak chcę pokierować swoją karierą, tak właśnie, bym była marką. Nie jestem żadnym produktem. Cały czas, przez te 18 lat, byłam sobą, jednocześnie zachowując na dalsze lata część siebie, której jeszcze nikt nie zna, a dopiero będzie poznawał - mówi celebrytka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jednym z elementów kształtowanego wizerunku było przyjęcie scenicznego pseudonimu. Od tego momentu ciechanowianka konsekwentnie go używa i wymaga tego samego od współpracowników. Udział w popularnym reality show "Bar", emitowanym na antenie telewizji Polsat, również był przemyślaną decyzją.

- Wiedziałam dokładnie, zrobiłam sobie w głowie badania rynku, czego ludzie najbardziej potrzebowali, jakiej postaci najbardziej pożądali. Dałam im to, wyłuskując z mojej osobowości te cechy charakteru, które wtedy najlepiej wejdą w pamięć, w serca wszystkich ludzi - mówi Doda.

Dowiedz się więcej na temat: Doda

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje