Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Dieta Małgosi Rozenek-Majdan robi furorę w sieci!

Małgosia Rozenek-Majdan (dzięki diecie wygląda na dwadzieścia parę) pochwaliła się swoim jadłospisem. Okazuje się, że celebrytka wygląda tak szczupło i młodo dzięki pewnym produktom i kilku prostym zasadom!

Na swoim blogu Rozenek-Majdan tłumaczy, że jakiś czas temu przeszła na wegetarianizm. Decyzja ta - jak pisze - "wynikała ze świadomości tego, jaki wpływ ma zła dieta na jej zdrowie".

Reklama

Z jadłospisu celebrytka wyeliminowała nie tylko mięso, ale i cukier oraz nabiał. Dzięki temu wygląda młodziej i "spowalnia procesy starzeniowe". Co więcej, nie tylko Małgosia przeszła na dietę wegetariańską, ale i jej mąż Radosław oraz dorastający synowie.

Każdy dzień Gosia zaczyna od szklanki wody z cytryną, później funduje sobie kawę z mlekiem roślinnym i ucieka do "pracy". Zawsze ma przy sobie gotową owsiankę bez cukru, którą w każdej chwili może zalać wodą. Ostatni posiłek je o godzinie 19.

Na blogu Małgosi możemy zobaczyć przykładowy jadłospis:

Poniedziałek

Śniadanie: tost pełnoziarnisty z awokado (kupuję zwykły chleb żytni, a nie tostowy)
II Śniadanie: koktajl warzywny
Obiad: krem z cukinii posypanym prażonymi ziarnami słonecznika
Przekąska: garść orzechów
Kolacja: sałatka z komosą i ciecierzycą

Wtorek

Śniadanie: omlet z pomidorami
II Śniadanie: zielony koktajl imbirowy
Obiad: rosół wegański (zamiast mięsa dodaje większą ilość włoszczyzny)
Przekąska: daktyle (moja alternatywa zamiast deseru)
Kolacja: amarantus z warzywami, suszonymi pomidorami i orzechami

Środa

Śniadanie: jaglanka z owocami
II Śniadanie: czerwone smoothie z buraka
Obiad: wegańska pomidorowa (na bazie rosołu, dodaję passatę pomidorową i rozgniecione marchewki*).
Przekąska: hummus z surową marchewką
Kolacja: sałatka z pieczonych batatów z ciecierzycą
*rozgnieciona marchewka zagęszcza trochę wywar, nie zmienia smaku zupy i dzięki niej dostarczamy naszemu organizmowi karoten.

Czwartek

Śniadanie: kanapki z pasztetem z ciecierzycy
II Śniadanie: koktajl bananowo-pomarańczowy z dodatkiem spiruliny
Obiad: miso ramen
Przekąska: pieczony kalafior z orzechami
Kolacja: sałatka z batatów i tofu

Piątek

Śniadanie: kardamonowa owsianka
II Śniadanie: pieczone jabłka z cynamonem
Obiad: złota zupa z soczewicy z dodatkiem sera feta
Przekąska: koktajl z jarmużu, pomarańczy i marchwi
Kolacja: wegetariański pad thaity

Celebrytka niemal cały czas korzysta z aplikacji liczącej kalorie, a brakujące składniki stara się suplementować. Jada głównie w restauracjach i korzysta z cateringu.

Podziwiacie?

***


Zobacz więcej materiałów:

pomponik.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »