Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Angelina Jolie zbyt sławna

Sława bywa niewygodna: do tej pory dzianinowe wyroby marki St. John promowała Angelina Jolie. Niestety wizerunek zmysłowej aktorki już się nie pojawi w kampaniach reklamowych. Powód? Jolie okazała się zbyt sławna...

"Jolie przyćmiła markę. Zerwaliśmy z nią współpracę, zamierzamy nieco odmienić wizerunek" - wyjaśnił Glenn McMahon, dyrektor St. John. Podczas gdy na plakatach kampanii wiosenno-letnich uśmiechają się do nas największe sławy - Madonna, Emma Watson, Eva Mendes, St. John wybiera na swoją modelkę rudowłosą Karen Elson.

Reklama

Dyrektor marki uznaje to za krok we właściwym kierunku. "Musimy pokazać nowoczesny punkt widzenia St. John" - wyjaśnia. Nawet jeśli nie okaże się on nowoczesny, na pewno będzie nietypowy.

Wicedyrektor kreatywny marki, George Sharp, wyjaśnił dlaczego to właśnie Karen zastąpiła Jolie: "Karen ukazuje wizerunek współczesnej kobiety. To jest kobieta St. John, silna, pewna siebie, zmysłowa i bez wysiłku wygląda olśniewająco" - uzasadnia wybór Sharp.

Dowiedz się więcej na temat: Angelina Jolie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje