Za kulisami podróży gwiazd: Jakie samochody wybierają polskie celebrytki i celebryci?

Gwiazdy polskiego show-biznesu często podkreślają swój status poprzez wybór samochodu. Ich motoryzacyjne preferencje zdradzają wiele o stylu życia. Jakimi autami jeżdżą gwiazdy – czy rzeczywiście jest im czego zazdrościć? Wybór samochodu przez celebrytę może być znakiem luksusu, wyrazem osobistego stylu, a nawet zmysłu biznesowego. Poznaj motoryzacyjne fascynacje polskich gwiazd, które odzwierciedlają ich indywidualność i status społeczny.

Samochody jako symbol statusu i luksusu

Dawno minęły czasy, kiedy można było zaimponować fanom, wożąc się samochodem marki Mercedes czy Audi. Jeśli już, musi to być najnowszy model, który dopiero wszedł do sprzedaży. Polskie gwiazdy lubią się wyróżniać, dlatego też sięgają po kluczyki aut z segmentu premium. Porsche, ferrari, lamborghini - często widać je na polskich ulicach, w ich właścicielami są celebryci i celebrytki.

Oczywiście takie auto jest symbolem statusu, ale nawet ich uprzywilejowani właściciele muszą pamiętać o tak przyziemnych rzeczach jak obowiązkowe ubezpieczenie. Aby uchronić się przed finansowymi skutkami własnych błędów popełnionych za kierownicą, warto zainwestować w dobre OC: https://hdi.pl/ubezpieczenie-oc/.

Wybory motoryzacyjne polskich gwiazd. Czym jeżdżą celebryci?

Samochody pełnią ważną rolę w życiu polskich celebrytów. Jednym z najbardziej znanych amatorów szybkich pojazdów jest popularny showman Kuba Wojewódzki. Dziennikarz ma naprawdę imponującą kolekcję, a jednym z jego ostatnich nabytków jest Lamborghini Urus Performante o wartości ponad 200 tys. euro. Okazją do zakupu były 60. urodziny celebryty. To zresztą niejedyne luksusowe auto, które posiada. W jego garażu stoją między innymi auta marki Bentley, Porsche i Lamborghini.

Z zamiłowania do luksusu słynie również Patryk Vega, który uwielbia włoskie sportowe samochody. Reżysera mogliśmy zobaczyć na przykład w lamborghini. Również Ewa Chodakowska ma słabość do aut z dużą mocą - jest posiadaczką rzucającego się w oczy porsche.

Inni polscy celebryci zadowalają się samochodami z segmentu premium. Można ich zobaczyć za kierownicami aut marek takich jak Audi, Mercedes czy BMW. Na przykład, raper Smolasty niedawno pochwalił się swoim nowym Audi, podkreślając swoją pozycję w branży. Podobnie Marina Łuczenko, znana z zamiłowania do marki Mercedes, wybiera modele klasy G, które są symbolem prestiżu i wyrafinowania.

Te gwiazdy stawiają na klasyki

Nie wszystkie gwiazdy kierują się jednak zasadą luksusu. Sławomir Zapała, mimo że na scenie nie stroni od blichtru, wybrał klasycznego Volkswagena Golfa, który stał się jego znakiem rozpoznawczym. Ta decyzja podkreśla jego indywidualizm i dystans do show-biznesowej ekstrawagancji.

Posiadaczem motoryzacyjnego klasyka jest również Filip Chajzer. Ukochanym autem dziennikarza jest Mercedes-Benz S320 z 1997 r. Jest to powód do dumy, ale też przysparza mu bólu głowy. Chodzi bowiem o przepisy, które mają zostać wprowadzone w Warszawie w 2024 roku. Według nich do centralnych dzielnic nie będą mogły wjeżdżać stare samochody - benzynowe starsze niż 27 lat oraz diesle starsze niż 18 lat.

Samochody jako część wizerunku gwiazd

Honorata Skarbek, personalizując swojego Forda Mustanga, pokazała, jak samochód może stać się częścią wizerunku publicznego. Przez metamorfozę auta, jak przyciemnianie szyb czy zmiana koloru karoserii, celebryci mogą podkreślać swój unikalny styl i indywidualność. Takie działania mają również wpływ na budowanie relacji z fanami, którzy śledzą te zmiany i często je naśladują.

Dlatego też samochody często wykorzystywane są przez gwiazdy jako narzędzie brandingowe. Na przykład, Magdalena Narożna z grupy disco polo często fotografuje się ze swoim Lexusem LS 500h. Ta praktyka pomaga w budowaniu wizerunku luksusu i dobrobytu, który jest często pożądany w branży rozrywkowej.

Samochody polskich celebrytów nie zawsze rzucają się w oczy

Wybór samochodu przez polskie gwiazdy odzwierciedla nie tylko ich status społeczny, ale również osobiste preferencje i styl życia. Od luksusowych modeli po bardziej ekonomiczne wybory, samochody stają się ważną częścią publicznego wizerunku celebrytów, podkreślając ich indywidualność i wpływając na ich relacje z fanami. Na pewno większość realizuje swoje motoryzacyjne marzenia, wybierają marki, które nie są dostępne dla zwykłych ludzi, natomiast inni stawiają na bardziej praktyczne rozwiązania.

Artykuł sponsorowany

.