Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Skandal z Beyonce

Francuski koncern zarzecza oskarżeniom o wybielenie w reklamie produktów Feria amerykańskiej piosenkarki Beyonce Knowles.

Reklamy farb Feria z udziałem Beyonce pojawiły się w sierpniowych wydaniach magazynów Elle, Allure oraz Essence, wywołując falę krytyki w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Reklama

Zdjęcia, na których skóra Beyonce, córki Afroamerykanina i Kreolki, ma wyraźnie jaśniejszą barwę, zszokowały zachodnią opinię publiczną. Zamieszanie wokół kampanii L'Oreal Feria stało się pretekstem do ożywionej dyskusji na temat roli specjalistów od cyfrowej obróbki zdjęć w przemyśle kosmetycznym i reklamowym oraz niechęci jaką reklamodawcy przejawiają w stosunku do ciemnoskórych modelek.

New York Post stwierdził, że Beyonce wygląda na zdjęciach dla L'Oreal jak "dziwna, niemal biała wersja samej siebie".

Koncern zaprzecza jakimkolwiek ingerencjom w wizerunek piosenkarki. "Beyonce jest ambasadorką marki L'Oreal już od 2001 roku" - podkreśla rzecznik koncernu. "Ogromnie cenimy sobie współpracę z panią Knowles. Kategorycznie zaprzeczamy, jakoby L'Oreal Paris ingerował w wizerunek Beyonce w kampanii farb Feria".

Beyonce związana jest z L'Oreal wartym 2,3 miliona funtów, pięcioletnim kontraktem reklamowym. Rzecznicy piosenkarki odmawiają komentarzy w tej sprawie.

MediaRun

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »