Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Rubik oburzony artykułem w "Rzeczpospolitej"

Piotr Rubik w "Super Expressie" odpiera wczorajszy atak "Rzeczpospolitej", jakoby Maja Krygowska, realizator wizji TVP 1, była także w 2005 roku jego menedżerem. Krygowska ma wpływ na kształt wizualny programu, m.in. na oprawę muzyczną. Możliwe, że to dzięki niej utwory Rubika trafiły do "Kawy czy herbaty" i "Wiadomości".

W dzisiejszym wydaniu "Super Expressu" Rubik tak komentuje artykuł: "Po raz kolejny potwierdziło się, że im ktoś osiąga większy sukces, tym silniejsze są na niego ataki. Komuś wyczerpały się argumenty muzyczne i próbuje mnie zdyskredytować w inny sposób. Ale kto? Nie mam pojęcia".

Reklama

Piosenkarz twierdzi, że zarzuty są nieprawdziwe, gdyż jego współpraca z Krygowską rozpoczęła się rok po powstaniu oprawy muzycznej do "Wiadomości". Nie ma jednak na razie w planach pozwania "Rzeczpospolitej" do sądu. Być może chce sobie odłożyć tę sprawę do czasu, gdy zacznie znikać z pierwszych stron gazet...

Super Express

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »