Reklama
Reklama

Maryla Rodowicz robi furorę na Tik Toku. Dołączyła do wyzwania. Oto co pokazała młodym ludziom!

Maryla Rodowicz nieraz pokazywała, że ma poczucie humoru i potrafi śmiać się z siebie oraz plotek na swój temat. 76-latka stara się teraz cały czas trzymać rękę na pulsie, podążając za obowiązującymi trendami. Jakiś czas temu założyła więc nawet konto na TikToku, którego odbiorcami są przeważnie nastolatki i młodsi dorośli. Teraz przyszedł czas na wiecznie młodą Marylkę. Okazuje się, że to był strzał w dziesiątkę, bo gwiazda już zaczęła zgarniać kontrakty reklamowe. Musiała jedynie wrócić do drażliwego tematu masła...

Maryla w kampanii Pyszne.pl

Maryla Rodowicz od lat króluje na polskiej estradzie. Przy jej utworach takich jak "Małgośka", "Niech żyje bal", "Kolorowe jarmarki", "Ale to już było" bawią się kolejne pokolenia Polaków. Ale też królowa piosenki nie raz udowodniła, że świetnie odnajduje się w coraz to nowych mediach. Od dawna już gwiazda ma swoje konto na Tik Toku. Może nie publikuje tam często, ale zdążyła już zgromadzić sporą widownię. Nic dziwnego, bo jej tik toki to nie tylko zdjęcia i filmiki z przygotowań do koncertów, ale często zabawne posty, w których gwiazda z ironią potrafi spojrzeć na siebie. 

Reklama

Zaczęło się od krótkiego filmu, w którym Maryla sprzeciwia się zamrożeniu jej na kolejny rok i zapewnia, że "Żadnego zamrażania w tym roku. Przecież ja ruszam w trasę". 

W najnowszym tik toku gwiazda dołączyła do popularnego wyzwania firmy, która dowozi jedzenie. Platforma proponuje użytkownikom Tik Toka zabawę, w której należy wykorzystać ich hasło reklamowe i pokazać, jak zamówione jedzenie ratuje dzień. Nagrodą główną w wyzwaniu jest, ważny przez rok, voucher o wartości 16 400 zł, do wykorzystania na zamówienia jedzenia w serwisie.

Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki, maksymalne 15-sekundowy film z wykorzystaniem specjalnego filtra "Czy ktoś powiedział" przedstawiający sytuacje, w których Pyszne.pl sprawia radość. 

Autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Dodatkowo sieć rozda też kody na pojedyncze zamówienia. Maryla Rodowicz w ramach współpracy z siecią zachęca do wzięcia udziału w konkursie. 

Maryla publikuje filmik, w którym nie brak ironii. Artystka wraca do popularnej afery z masłem. Jak pamiętamy, Maryla była oskarżana przez byłego męża, że używa zbyt dużo masła. Maślaną dietą gwiazdy zajął się sąd, gdyż miała ona być jednym z powodów rozwodu. Wówczas gwiazda zamieściła w sieci post, na którym pokazała, jak gryzie kostkę masła, co najmniej jakby to był batonik.

Co sądzicie o nowym filmiku Maryli? Zachęciła was do wzięcia udziału w konkursie?

Zobacz też:

Maryla Rodowicz sprzedaje willę? "Jestem skłonna żebrać"

Rodowicz z sentymentem podzieliła się zaskakującą prawdą. Połomski odegrał ważną rolę w jej życiu?

Maryla Rodowicz wstrząśnięta! Dramatyczna diagnoza lekarzy...

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Maryla Rodowicz | Andrzej Dużyński
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy