Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Lady Gaga w Polsce

Lady Gaga, jedna z najbardziej ekscytujących i innowacyjnych artystek, 26 listopada zagra swój pierwszy koncert w Polsce.

Amerykańska piosenkarka ogłosiła wydłużenie wyprzedanej dotychczas europejskiej trasy koncertowej. "The Monster Ball" rozpoczęła się 7 maja w Sztokholmie. Później Lady Gaga zawita do Niemiec, Holandii, Belgii, Francji oraz Wielkiej Brytanii, a następnie do Ameryki Północnej.

Reklama

Jesienią powróci do Europy z serią dalszych koncertów. 26 listopada zagra w Polsce, w hali na granicy Sopotu i Gdańska .

Bilety na koncert

Przedsprzedaż biletów w cenach 209 zł, 275 zł, 358 zł, 425 zł (Early Entrance) oraz 650 zł (miejsce VIPowskie) rusza 12 maja o godz. 10.00 na LiveNation.pl i potrwa do 13 maja do godz. 15.00.

Ogólnopolska sprzedaż rozpoczyna się 14 maja o godz. 10.00 poprzez strony LiveNation.pl, Eventim.pl oraz punkty sprzedaży Eventim (lista dostępna na stronie Eventim'u). Oferta VIP dostępna będzie tylko poprzez LiveNation.pl.

Organizatorzy przygotowali także specjalną pulę biletów na płytę, które uprawniają do wcześniejszego wejścia na teren imprezy poprzez specjalnie wydzieloną od godziny 17.45 bramę. Bilety Early Entrance na płytę dostępne będą w cenie 425 pln wyłącznie poprzez stronę LiveNation.pl oraz Eventim.pl.

Bilety na sektory dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz ich opiekunów, nie będą dostępne w regularnej sprzedaży. Aby nabyć bilet w tej strefie, organizator prosi o wysłanie maila na adres: niepelnosprawni@eventim.pl . Bilety w cenie 209 pln.

Lady Gaga: krytycy zachwyceni

Dzięki talentowi, zamiłowaniu do teatralności oraz duszy cechującej się innowacyjnością i kreatywnością, Lady Gaga pokazuje fanom spektakl jeszcze bardziej zachwycający niż podczas pierwszej części trasy "The Moster Ball".

Krytycy na całym świecie zachwycali się pierwszą częścią jej koncertów, które sama artystka opisała jako "pierwsze w historii widowisko o charakterze pop-electro". Brytyjski dziennik "The Sun" określił trasę jako "zapierającą dech" oraz "najlepsze show, które będzie można zobaczyć w tym roku", a londyński "Independent" napisał, że "Gaga ma to coś, dzięki czemu cały świat popu chce się wybrać z nią na muzyczną przejażdżkę".

"New York Times", opisując jej show w Radio City Music Hall, zauważył, że "jej Monster Ball zawsze dostarcza czegoś wartego zapamiętania: widowisko w klimacie science-fiction, skąpe, błyszczące kostiumy. Im więcej krytyki jej wizerunku, tym więcej i lepiej Lady Gaga robi".

Trasa promuje album "The Fame Monster", w Polsce wydany został w listopadzie 2009 roku przez Universal Music. Album jest kontynuacją krążka "The Fame", który w 2008 roku zdobył nagrodę Grammy i zawierał hity "Just Dance" oraz "Poker Face". Łącznie "The Fame" oraz "The Fame Monster" zostały sprzedane w liczbie jedenastu i pół miliona egzemplarzy na całym świecie, a sprzedaż singli Lady Gagi "Just Dance", "Poker Face", "Lovegame", "Paparazzi", "Bad Romance" oraz "Telephone" przekroczyła liczbę 40 milionów!

W tym roku Lady Gaga zdobyła aż trzy statuetki na gali Brit Awards w kategoriach "Najlepsza Międzynarodowa Artystka", "Najlepszy Międzynarodowy Album", "Największy Przełom na Scenie Międzynarodowej". Teledyski Lady Gagi przekroczyły ponad bilion wyświetleń online - Lady Gaga to pierwsza artystka, która osiągnęła taki wynik.

Dowiedz się więcej na temat: Lady Gaga

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje