Reklama
Reklama

Kurzajewski stawia na rodzinę

Paulina i Maciej Kurzajewscy wystąpili jako wzór wartości prorodzinnych.

Prezenterzy znani są z tego, że wszystko robią razem. Oboje pracują w telewizji, od niedawna prowadzą wspólnie "Pytanie na śniadanie", oboje zajmują się dziećmi i domem, wydali też poradnik dla młodych rodziców. Teraz wzięli udział w kampanii społecznej "Stawiam na rodzinę" i wystąpili we wspólnym spocie reklamowym.

Kampania zorganizowana jest z okazji Narodowego Dnia Życia, który odbędzie się 24 marca. Organizatorzy akcji chcą promować wartości rodzinne i dobre wzorce.

Narodowy Dzień Życia to święto, które zostało uchwalone przez sejm w 2004 roku. W latach ubiegłych obchody odbywały się pod hasłami: "Dom pełen skarbów", "Być ojcem- rola życia", "Razem na zawsze" i "Jestem mamą - to moja kariera".

Reklama

Przypomnijmy: Maciej Kurzajewski prowadzi od niedawna patriotyczny program "Kocham cię Polsko".

MWMedia
Dowiedz się więcej na temat: Maciej Kurzajewski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy