Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Krystyna Janda w reklamie

Ceniona aktorka kolejny raz zdecydowała się na udział w reklamie i - podobnie jak Edyta Górniak - będzie zachwalać linię kosmetyków. W zamian marka obejmie mecenatem dwa teatry prowadzone przez Fundację Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury: Teatr Polonia i Och-Teatr.

Jak informują wirtualnemedia.pl, wizerunek gwiazdy będzie wykorzystywany w reklamach oraz działaniach public relations. Pierwsza kampania z Jandą ruszy w maju i obejmie telewizję oraz prasę.

Reklama

Przypomnijmy, że nie jest to pierwsza przygoda aktorki z reklamą. Gwiazda była już twarzą m.in. banku i... herbaty.

W jednym z wywiadów zdradziła, że po katastrofie smoleńskiej jej teatry borykają się z problemami finansowymi i utrzymują głównie ze sprzedaży biletów:

"Pierwszy raz po pięciu latach pomyślałam sobie, że czas zwijać żagle" - mówiła na łamach "Gazety Wyborczej".

"Nie mamy rezerw, straciliśmy płynność finansową, mówię to już teraz otwarcie. Nie ukrywam, że jestem zmęczona, coraz trudniej namówić kolegów na granie. Wszyscy gonią za pieniędzmi, jest coraz więcej seriali. Budżet fundacji się zeruje albo jest ujemny".

Dowiedz się więcej na temat: Krystyna Janda

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje