Jak informują wirtualnemedia.pl, wizerunek gwiazdy będzie wykorzystywany w reklamach oraz działaniach public relations. Pierwsza kampania z Jandą ruszy w maju i obejmie telewizję oraz prasę.
Przypomnijmy, że nie jest to pierwsza przygoda aktorki z reklamą. Gwiazda była już twarzą m.in. banku i... herbaty.
W jednym z wywiadów zdradziła, że po katastrofie smoleńskiej jej teatry borykają się z problemami finansowymi i utrzymują głównie ze sprzedaży biletów:
"Pierwszy raz po pięciu latach pomyślałam sobie, że czas zwijać żagle" - mówiła na łamach "Gazety Wyborczej".
"Nie mamy rezerw, straciliśmy płynność finansową, mówię to już teraz otwarcie. Nie ukrywam, że jestem zmęczona, coraz trudniej namówić kolegów na granie. Wszyscy gonią za pieniędzmi, jest coraz więcej seriali. Budżet fundacji się zeruje albo jest ujemny".









