Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Dąbrowska poszła w ślady Brodzik

Będzie mamą?

Nie, jeszcze nie teraz. Ania Dąbrowska, podobnie jak Joanna Brodzik została ambasadorką marki samochodu. Padło na Nissana Micrę. Korzyść obopólna, bo producent w ramach współpracy sponsoruje nową płytę artystki "W spodniach czy w sukience"...

Reklama

Ania Dąbrowska ma przekonać do marki samochodu kobiety młode, eleganckie i aktywne. Współpraca samochodowo - wokalna obejmuje m.in. sponsoring płyty, produkcję specjalnego wydania krążka (z piosenkami dla kierowców?), sponsoring trasy koncertowej oraz zamknięte sety dla luksusowych klientów i dealerów marki.

Oczywiście w teledysku promującym płytę Ani Dąbrowskiej sporą rolę odegra samochód marki Nissan.

Czy Waszym zdaniem Ania jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu?

MWMedia

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Ania Dąbrowska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »