Żona Roberta Lewandowskiego (31 l.) odkąd została trenerką fitness i stanęła do "walki" z Ewą Chodakowską o tytuł trenerki wszystkich Polek, stara się rozwijać swoje projekty i firmy.
Prócz tych, zajmujących się ćwiczeniami, czy dietą, Anka wypuściła również na rynek produkty dla dzieci, a teraz - kosmetyki.
Ponoć gwiazda pracowała nad tym projektem dwa lata i w końcu efekt końcowy ujrzał światło dzienne. Teraz Lewandowska stara się jak najlepiej zareklamować kremy i balsamy, które stworzył pracujący dla niej sztab specjalistów. Na jej profilu w mediach społecznościowych ukazały się zdjęcia skąpo odzianej Ani, która prezentuje kosmetyki. Na jednym z nich dumnie prezentuje umięśnione pośladki w mocno wyciętych stringach. Fani w komentarzach wyrazili zachwyt nad figurą Lewandowskiej i jak widać kampania się powiodła, bo wiele internautek deklarowało zakup produktu.
Zobacz również:
***Zobacz więcej materiałów wideo:








