"halo tu polsat" zyskuje widzów
"halo tu polsat" konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku porannych programów telewizyjnych. Mimo trzydniowego modelu emisji od piątku do niedzieli, odmiennego od codziennej obecności konkurencji na antenie, format notuje stabilne wzrosty oglądalności, a weekendowe pasmo Polsatu zyskuje coraz większą uwagę widzów.
Listopad przyniósł wyraźne wzrosty widowni w ujęciu rok do roku, zarówno w grupie 4+, jak i w grupie komercyjnej. Średnia liczba widzów programu mierzona udziałem rynkowym wzrosła o 11% w grupie ogólnej oraz o 12% w grupie 16-59 lat.
"halo tu polsat". Najlepszy odcinek listopada
Najpopularniejszy odcinek miesiąca, wyemitowany 16 listopada, zgromadził przed telewizorami ponad 302 tysiące widzów. Tego dnia studio "halo tu polsat" odwiedziła m.in. Shazza, jedna z ikon polskiej muzyki tanecznej; a na kanapie o swojej przyjaźni po wygranej w "Tańcu z Gwiazdami" opowiedzieli Agata Kulesza i Stefano Terrazzino.
"halo tu polsat" liderem w internecie
Imponujące wyniki widać także w Internecie, gdzie "halo tu polsat" utrzymuje pozycję lidera wśród serwisów programów śniadaniowych. Listopad okazał się miesiącem absolutnie rekordowym - według najnowszych danych Mediapanelu stronę odwiedziło aż 2 548 098 unikalnych użytkowników. To najlepszy wynik od startu serwisu w sierpniu 2024 roku.
Dodatkowo profil "halo tu polsat" na Facebooku przekroczył właśnie 100 tysięcy obserwujących, umacniając obecność programu w mediach społecznościowych.









