Materiał zawiera linki partnerów reklamowych
Maryla Rodowicz i Liber. To od nich zaczęła się kariera Szroeder
Natalia Szroeder buduje swoją karierę muzyczną od kilkunastu lat. Przełomem był dla niej udział w "Szansie na sukces", w której została laureatką dzięki wykonaniu "Cichej wody" Maryli Rodowicz. Rok później wydała dwie piosenki w duecie z Liberem, które przyniosły jej popularność.
Od tego czasu wokalistka wydała trzy albumy (w tym ostatni w zeszłym roku), dała setki koncertów, wystąpiła w wielu programach i udzieliła sporej ilości wywiadów. Wokół jurorki "Must Be The Music" zgromadziła się też spora liczba fanów - na samym Instagramie obserwuje ją ponad pół miliona osób.
Oglądaj "Must Be The Music" w Polsat Box Go
Obserwatorzy zachwycają się nie tylko jej talentem, ale i urodą, a zwłaszcza jednym z jej znaków charakterystycznych - włosami. Niespodziewanie piosenkarka zdobyła się na istotną zmianę w swoim wyglądzie.
Natalia Szroeder ogłosiła wielkie zmiany w swoim życiu. Jest nie do poznania
W ciągu swojej działalności publicznej Szroeder wielokrotnie zmieniała sposoby uczesania, zazwyczaj jednak oscylowała wokół tego samego, ciemnego koloru i półdługich kosmyków. Kilka lat temu, wywiązując się ze współpracy reklamowej z pewną marką kosmetyczną, poświęciła im nawet osobny post w sieci.
"Dużo (...) pytaliście mnie o włosy. Mówiliście, że ładne i zdrowe. To bardzo miłe, ale…Ugh... No, z moimi włosami nie jest lekko. Mam dużo, fakt, mam grube, fakt. Ale bardzo puszące się, łamliwe i nieposłuszne, kto widział, ten wie. Staram się (a nawet muszę) poświęcać im dużo czasu" - wyznała dawno temu na Instagramie.
A teraz niespodziewanie Natalia pokazała się w zupełnie nowym wydaniu, tj. z wciąż najmodniejszą w tym sezonie grzywką. Trzeba przyznać, że niezwykle jej w niej do twarzy.

Fani nie szczędzą Szroeder pochwał. "Najpiękniejsza"
Pod wpisem posypały się komentarze od zachwyconych fanów.
- "Czy można być jeszcze piękniejszym?!";
- "Wyglądasz obłędnie! Tak bardzo pasuje Ci ta grzywka";
- "Najpiękniejsza jesteś";
- "Nikt nie wygląda tak pięknie w grzywce jak Ty";
- "Piękna w każdej odsłonie"
- pisali.
Materiał zawierał linki partnerów reklamowych









