Reklama

Reklama

Reklama

Victoria nijaka dla Amerykanów

Podczas gdy cała Europa zna Victorię Beckham (33 l.) jako projektantkę mody, wzór dobrego stylu oraz piękną żonę znanego piłkarza Davida Beckhama (32 l.), ludzie w USA kojarzą ją jedynie jako członkinię nieistniejącej już grupy Spice Girls.

Aby to zmienić, Victoria zaplanowała potężną kampanię promocyjną swojej osoby i chce podbić amerykański showbiznes.

"Przyjeżdża do nas jako wielka europejska gwiazda, jest wokół niej wiele szumu i Amerykanie chcą wiedzieć, dlaczego" - twierdzi Melanie Bromley z "US Weekly".

"Nowa gwiazda, którą amerykańska opinia publiczna mogłaby poznać i pokochać, to prawdziwe wydarzenie. Aby jednak Victoria mogła stać się dla nas taką gwiazdą, musi mieć osobowość, na razie dla Amerykanów jest to postać dwuwymiarowa" - dodaje Melanie.

Aby stać się osobą rozpoznawalną w USA, pani Beckham zaplanowała całą serię wystąpień w rozmaitych amerykańskich talk-shows oraz pozowała do okładkowych zdjęć w kilku czasopismach. Posh Spice ma nadzieję, że w ten sposób uda się jej osadzić swoją osobę w amerykańskiej kulturze popularnej.

Reklama

"Beckhamowie to pierwsza próba stworzenia naprawdę globalnej marki, jeśli tylko uda im się w odpowiedni sposób dotrzeć do amerykańskiej publiczności" - twierdzi Gary Morgan z amerykańskiej agencji fotograficznej Splash Picture.

MWMedia

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy