Program "The Voice of Poland" emitowany jest już od 11 lat. Aktualnie trwa 12. osłona formatu, a w muzycznym show pojawiło się wiele trenerów. Na fotelach zasiadali: Edyta Górniak, Patrycja Markowska, Andrzej Piaseczny, a nawet Adam "Nergal" Darski. Do tej pory produkcja Telewizji Polskiej cieszyła się sporą popularnością, jednak inne portale donoszą, że z czasem ona nieco podupadła. Według informatora "Pudelka", który związany jest z pracą na planie, problemem niskiej oglądalności są jurorzy: "Nie ma między nimi chemii i żartów, które mogliśmy zobaczyć w poprzednich edycjach". Do tych rewelacji postanowiła odnieść się sama Justyna Steczkowska (posłuchaj), która wyraziła swoją opinię w tym temacie!
"The Voice of Poland": Justyna Steczkowska komentuje domniemane problemy z Sylwią Grzeszczak!
Wokalistka zabrała głos w sprawie i dosadnie skomentowała medialne doniesienia na temat Sylwii Grzeszczak (posłuchaj) i relacji między trenerami na planie muzycznego talent show TVP2.
Media… bywają uczciwe, bywają rzetelne, ale bywają też mega nierzetelne, a czasem nawet ponosi ich fantazja, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... Dlatego chciałam Wam napisać kilka prawdziwych słów o tym jak jest. Nieprawdą jest, że Sylwia Grzeszak kłóci się z Markiem, nieprawdą jest, że nie rozmawiamy ze sobą w programie "The Voice of Poland" i nie mamy ze sobą dobrych relacji. Jest wręcz odwrotnie. Sylwia jest utalentowaną wokalistką, sympatyczną dziewczyną i fajną koleżanką. Mamy garderoby naprzeciwko siebie, więc często mamy okazję pogadać, pośmiać się, pożartować i wesprzeć nawzajem jak tylko zachodzi taka potrzeba. Wszyscy szczerze się lubimy i szanujemy. Jesteśmy nie tylko muzyczną drużyną "The Voice of Poland", ale też "DRUŻYNĄ KOLEŻEŃSKĄ". Co do oglądalności programu, to sami poczytajcie najnowsze wyniki. Oglądalność jest lepsza niż w poprzednim sezonie. Dlatego też dziękuję, że jesteście z nami i wspieracie naszych uczestników. Do zobaczenia w sobotę!
Rzekomy konflikt z Sylwią Grzeszczak skomentował sam Marek Piekarczyk (posłuchaj), który dyplomatycznie odniósł się do plotek.
Są takie środki masowego rażenia, elementy środków masowego rażenia, które my uważamy za chwasty. A nawozem dla tych chwastów jest czasami coś, co powiemy, albo coś, co się wydarzy. Jest to interpretowane w negatywny sposób. My byśmy chcieli, aby na nawozie naszych tekstów wyrosły warzywka, kwiaty, zioła, a tu wyrastają chwaściory. I które się żywią sensacją, jakimiś negatywnymi emocjami. Ja myślę, że wystarczy negatywnych emocji w Polsce. Bądźmy pozytywni, kochajmy się, nie dzielmy ludzi na fanów Sylwii, Marka i jakieś dziwne konflikty, których nie ma. To jest jakieś napuszone, fałszywe i sztuczne
Artysta podkreślił, że jest dużo negatywnych emocji wokół i nie należy doszukiwać się kolejnych.
Prawda jest fajna. Jest tyle emocji wokół, skupiajmy się na tych pozytywach, na tym co jest fajne, dobre, co niesie fajną energię. To naprawdę jak potem idzie w eter, to ludzie się zarażają fajnie taką energią i po prostu są wszyscy dobrzy. Ty jesteś Marek dobry!
Wokalista zaznaczył również, że w programie najważniejsi są uczestnicy, a trenerzy są dla nich.
To nie my jesteśmy tutaj gwiazdami. My tylko wspieramy ich swoim autorytetem, tym że zapracowaliśmy na to w jakiś sposób na estradzie
Centrum Informacji TVP również odcina się od tych spekulacji. W środowe popołudnie na ich stronę zostało dodane oświadczenie, w którym jasno napisano, iż obecna edycja programu ma większą oglądalności, niż poprzednia.
W sobotę, 13 listopada rozpoczął się decydujący etap 12. edycji „The Voice of Poland” – odcinki na żywo. Według NAM** zainteresowanie programem rośnie — widownia miesięczna programu w grupie 16-59 w październiku kształtowała się na poziomie 897 tys. widzów, a w pierwszej połowie listopada program ogląda już średnio 916 tys. widzów. W grupie 16-59 jest to najliczniej oglądany talent show na rynku. Również według NAM w trakcie trwania programu TVP2 zajmuje pozycję lidera pasma we wszystkich grupach wiekowych: 4+, 16-59 oraz w grupie komercyjnej. Zainteresowanie programem rośnie także w internecie. Według danych Gemius Prism program awansował w październiku i listopadzie na trzecią pozycję w serwisie vod.tvp.pl pod względem liczby użytkowników
W komunikacie pojawiła się wypowiedź Anny Cyzowskiej, szefowej Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy w TVP, z której wynika, że Telewizja Publiczna jest zadowolona z oglądalności, uczestników oraz trenerów emitowanej obecnie edycji "The Voice of Poland".
Cieszymy się, że od dziesięciu lat program „The Voice of Poland” umożliwia muzyczny rozwój wielu utalentowanym wokalistkom i wokalistom w Polsce. Program angażuje i daje niepowtarzalną możliwość podjęcia debaty na temat muzyki milionom Polaków zasiadających co tydzień przed telewizorami, którzy tym samym stają się „piątym trenerem The Voice of Poland”. Widzowie licznie dzielą się swoimi opiniami na temat występów artystów nie tylko w social mediach, ale także za pośrednictwem SMS-ów wysyłanych w etapie Live. Wyjątkowe talenty oraz obsada trenerska emitowanej obecnie edycji przyczyniły się do sukcesu 12. edycji „The Voice of Poland”
Zobaczcie również:Sylwia Grzeszczak zbiera kolejne ciosy. Tym razem od uczestniczki "The Voice of Poland"
"The Voice of Poland": Sylwia Grzeszczak podpadła w TVP! Szokujące, co jej zarzucono!
Cleo pokazała się w ciemnych włosach! Fani są w szoku


Więcej newsów o gwiazdach, ekskluzywne materiały wideo, wywiady i kulisy najgorętszych imprez znajdziesz na naszym INSTAGRAMIE Pomponik.pl








