Przejdź na stronę główną Interia.pl
Przejdź na stronę główną Interia.pl

Socha wygryzła Herbuś!?

Była partnerka Mariusza Trelińskiego przez rok była twarzą perfum. Niestety, badania fokusowe wykazały, że nie jest postrzegana już jako kobieta sukcesu. Jej miejsce zajęła więc Małgosia Socha...

Gdy w styczniu 31-letnia Herbuś została ambasadorką marki, dołączyła do grona takich gwiazd jak: Fergie, Reese Witherspoon czy Salma Hayek. Była w siódmym niebie, nie tylko ze względu na pieniądze, które wiązały się z kontraktem, ale także z powodu prestiżu firmy, która zaproponowała jej współpracę.

Reklama

Radość nie trwała długo. Jak donosi magazyn "Na Żywo", nie przedłużono z nią kontraktu. Powód? Badania fokusowe, przeprowadzone wśród klientek, wykazały, że przestała ona być postrzegana jako kobieta sukcesu.

"Notowania Edyty spadły, gdy jesienią rozstała się z wpływowym partnerem" - twierdzi specjalista z branży reklamowej. Tygodnik dowiedział się, że potentat kosmetyczny zdecydował się na współpracę z Małgorzatą Sochą, gdyż wszystkie kampanie, w których brała ona udział, odniosły wielki sukces.

"Gosia czuła się niezręcznie, wiedząc, że w pewnym sensie odbiera pracę Edycie, którą prywatnie bardzo lubi. Po kilku tygodniach wahania została jednak nową twarzą firmy" - dodaje informator "Na Żywo".

Co na to celebrytka? Podobno jest rozgoryczona. Liczyła, że znów wpadnie jej 150 tys. zł. Współpraca z firmą była jej głównym źródłem utrzymania - jako tancerka zarabia podobno niewiele.

Dr Pomponik na pocieszenie przepisuje protezy rzęs...

Pamiętacie ten filmik?

Dowiedz się więcej na temat: Małgorzata Socha | Edyta Herbuś | reklama | rywalizacja

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje