Małgorzata Rozenek-Majdan, podobnie jak wielu innych celebrytów, uwierzyła, że wszystko, czegokolwiek się dotknie, zamieni w sukces. Trudno się dziwić, że nie mogła się oprzeć pokusie promowania wszystkiego, co tylko jej zaproponują, bo jest to zajęcie świetnie płatne.
Ci celebryci, którym się naprawdę powiodło, wydają jeszcze książki kucharskie, poradniki i autobiografie, występują we wszystkich możliwych programach, jako eksperci od dobrych manier, wizerunku, wychowywania dzieci, sprzątania, gotowania, tańca, śpiewu i sztuki przetrwania za jednego dolara w Azji lub Ameryce Południowej, aż w końcu dostają do prowadzenia autorskie programy, otwierają własne firmy odzieżowe lub restauracje.
Małgorzata Rozenek-Majdan akurat postawiła na markę odzieżową, bo książkę, w jej przypadku poświęconą z metodzie in vitro już wydała, a autorskich programów, wliczając słynne relacje z wycieczki kamperem po Szwecji też już ma wiele na koncie. Jak wyjaśniła w jednym z wywiadów, założona przez nią marka odzieżowa Mrs Drama, ma być jak najbliżej kobiet:
Myślimy coraz częściej o tym, żeby przygotowywać rzeczy na różne okazje. Tak jak różne jest życie kobiety. Od wstawania rano, poprzez codzienne życie, wyzwania zawodowe, macierzyństwo, poprzez szczególne wieczory takie jak ten. I my jako Mrs. Drama chcemy towarzyszyć kobiecie na każdym etapie jej życia.
Do tej pory Małgorzata towarzyszyła kobietom przez internet, ale to się zmienia, bo właśnie nastąpiło otwarcie pierwszego stacjonarnego butiku, gdzie będzie można w spokoju wszystko poprzymierzać, zamiast kupować na oko.Sama założycielka firmy na inaugurację swojego sklepu wybrała garnitur w kratkę, która cieszy się ogromną popularnością wśród projektantów piżam świątecznych. Ładnie wypadła?Zobacz też:
Gwiazdy na koncercie z okazji 25-lecia Fundacji Polsat
Marcela Leszczak i Misiek Koterski razem na ściance
Premier Morawiecki zapowiedział nowe obostrzenia na święta








***








