Houston, mamy plotkę! Wystartowała kampania serwisu Pomponik.pl

Odliczanie zakończone. Pomponik.pl, numer 1 w plotkach, właśnie wystartował z nową kampanią reklamową w telewizji oraz Internecie. Krąży w niej jako pierwszy na orbicie gorących newsów i z prędkością światła przekazuje najgorętsze doniesienia o gwiazdach.

Pomponik.pl - zawsze pierwszy na orbicie gorących newsów. Nowa kampania pokazuje, że to serwis Interii jest największą planetą w galaktyce serwisów na literę "P". 

Pomponik.pl ujawnia, jak naprawdę wygląda życie gwiazd i show-biznes. Kiedy paparazzi jeszcze śpią, on już ma najświeższe plotki. Według badania Mediapanel Pomponik.pl od dwóch lat jest liderem kategorii "Plotki, życie gwiazd" w Polsce. Jego materiały przyciągają lepiej niż grawitacja. Każdego miesiąca czyta i ogląda je ponad 5 mln internautów (RU). 

Pomponik.pl to przyjaciel gwiazd. Artyści i influencerzy z milionowymi zasięgami w social mediach powierzają mu największe sekrety. Pomponik.pl jest zawsze tam, gdzie czerwony dywan i flesze fotoreporterów. Zagląda za kulisy najważniejszych wydarzeń telewizyjnych i filmowych. Bawi się na topowych festiwalach. Nie traci z radaru żadnej plotki. 

Kampania serwisu Pomponik.pl obejmuje szerokie działania w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada zespół marketingu Interii. Kampanię zrealizował dom produkcyjny TFP wspólnie ze studiem Eternal Monkeys.

Czytaj także:
Halo! Wejdź na halotu.polsat.pl i nie przegap najświeższych informacji z poranka w Polsacie.

Zobacz także:

To już pewne. Sylwestrowa Moc Przebojów 2025 ponownie zagości w Toruniu

Sykut-Jeżyna bez ogródek skomentowała sytuację Katarzyny Zillmann. Ma swoje zdanie

Bursztynowicz uzewnętrzniła się tuż po programie. "Przygotowywałam mowę pożegnalną

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: pomponik | plotki
Reklama
Polecamy