Houston, mamy plotkę! Wystartowała kampania serwisu Pomponik.pl
Odliczanie zakończone. Pomponik.pl, numer 1 w plotkach, właśnie wystartował z nową kampanią reklamową w telewizji oraz Internecie. Krąży w niej jako pierwszy na orbicie gorących newsów i z prędkością światła przekazuje najgorętsze doniesienia o gwiazdach.
Pomponik.pl - zawsze pierwszy na orbicie gorących newsów. Nowa kampania pokazuje, że to serwis Interii jest największą planetą w galaktyce serwisów na literę "P".
Pomponik.pl ujawnia, jak naprawdę wygląda życie gwiazd i show-biznes. Kiedy paparazzi jeszcze śpią, on już ma najświeższe plotki. Według badania Mediapanel Pomponik.pl od dwóch lat jest liderem kategorii "Plotki, życie gwiazd" w Polsce. Jego materiały przyciągają lepiej niż grawitacja. Każdego miesiąca czyta i ogląda je ponad 5 mln internautów (RU).
Pomponik.pl to przyjaciel gwiazd. Artyści i influencerzy z milionowymi zasięgami w social mediach powierzają mu największe sekrety. Pomponik.pl jest zawsze tam, gdzie czerwony dywan i flesze fotoreporterów. Zagląda za kulisy najważniejszych wydarzeń telewizyjnych i filmowych. Bawi się na topowych festiwalach. Nie traci z radaru żadnej plotki.
Kampania serwisu Pomponik.pl obejmuje szerokie działania w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada zespół marketingu Interii. Kampanię zrealizował dom produkcyjny TFP wspólnie ze studiem Eternal Monkeys.
Zobacz także:
To już pewne. Sylwestrowa Moc Przebojów 2025 ponownie zagości w Toruniu
Sykut-Jeżyna bez ogródek skomentowała sytuację Katarzyny Zillmann. Ma swoje zdanie
Bursztynowicz uzewnętrzniła się tuż po programie. "Przygotowywałam mowę pożegnalną