Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Edward Miszczak przerwał milczenie. Odsłania kulisy odejścia Magdy Mołek z TVN!

Magda Mołek (44 l.) po wielu latach pracy pożegnała się z widzami TVN. Jej decyzja zaskoczyła widzów, a powody rezygnacji nie były do końca jasne. Głos w sprawie w końcu postanowił zabrać Edward Miszczak (65 l.)...

W 2019 roku Magda Mołek zakomunikowała za pośrednictwem mediów społecznościowych, że po 15 latach pracy, w porozumieniu ze stacją TVN, postanowiła zrobić sobie przerwę i nie będzie prowadzić "Dzień dobry TVN".

Wciąż jednak miała swój program w TVN Style, gdzie przeprowadzała wywiady z gwiazdami. 

Niespodziewanie w wiosennej ramówce zabrakło miejsca dla "W roli głównej", co mocno zadziwiło nie tylko widzów, ale i samą prowadzącą. 

"Sama dowiedziałam się z mediów (!), że nie będzie już mojego programu 'W roli głównej', byłam na to przygotowana. Dlaczego? Bo zadbałam wreszcie najpierw o siebie. I tego Wam życzę: odwagi w decydowaniu o sobie, podejmowaniu trudnych, ale zgodnych z intuicją decyzji i wiary w to, że Wam to wyjdzie. Bo wyjdzie!" [pisownia oryginalna - przyp. red.]" - napisała Magda na swoim Instagramie. 

Reklama

Zrobiła się niezła afera, bo ludziom nie do końca się spodobało, w jakim stylu pożegnano się z ich ukochaną gwiazdą. 

Szefostwo stacji tłumaczyło, że Magdy nie zwolniło, ale w tym sezonie postawiono na programy poradnikowe i w "Roli głównej" tam nie pasowało. Zapewniono jednak, że dla Mołek zawsze w TVN jest miejsce. 

Dziennikarka uniosła się jednak honorem i sama odeszła. Teraz głos postanowił zabrać dyrektor programowy stacji. 

pomponik.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Mołek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »