Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski pracują dla sieci dyskontów!

Marcin Paprocki (38 l.) i Mariusz Brzozowski (38 l.) zszokowali wielu! Od jakiegoś czasu rozpoczęli współpracę z jednym z popularnych dyskontów!

Duet znanych projektantów zdecydował się na dość zaskakujący krok.

Reklama

Zaprojektowane przez nich rzeczy z lubością nabywają gwiazdy i celebrytki, ale im to najwyraźniej nie wystarcza.

Jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski chcą nieco poszerzyć grono swoich odbiorców.

Już od połowy lipca w dyskontach, które niektórzy określają mianem "sklepów dla najbiedniejszych", można kupić zaprojektowane przez nich koce i poduszki.

W ten sposób pragną oni dać wyraz wsparcia dla fundacji DKMS i chcą pomóc osobom chorym na białaczkę.

Na poduszkach i kocach umieszczono znaczek, na którym jest informacja, w jaki sposób można zostać dawcą szpiku lub krwi!

To nie pierwsza taka inicjatywa, w której udział bierze duet projektantów.

W zeszłym roku można było kupić w sklepach polecane przez nich koce walentynkowe.

Taka aktywność Paprockiego i Brzozowskiego spotkała się z raczej pozytywnymi ocenami internautów i świata mody.

Jednak nie brakuje też głosów, wedle których projektanci w ten sposób tworzą sobie "akcję pijarową" i "wchodzą do świadomości masowego klienta po drabince zrobionej przez chorych na białaczkę".

A wy jak uważacie?

Być może ich produkty kupią Agnieszka Popielewicz i Grzegorz Hyży, którzy niedawno robili zakupy w tym popularnym dyskoncie?

pomponik.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Paprocki i Brzozowski | Biedronka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »