Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Krystyna Pawłowicz wygrała walkę z niemieckim hipermarketem!

Posłanka Prawa i Sprawiedliwości kilka miesięcy temu poskarżyła się na zabiegi reklamowe stosowane przez popularną w Polsce sieć niemieckich sklepów. Krystyna Pawłowicz (64 l.) właśnie triumfuje w tej sprawie

W ubiegłym roku posłanka bardzo się zdenerwowała, gdy w telewizji popularna niemiecka sieć zachęcała do zakupów hasłem: "Odkryj i rozkoszuj się NASZYMI RODZIMYMI produktami, jak również przepisami odwołującymi się do tradycji polskiej kuchni".

Reklama

Oczywiście Pawłowicz rozsierdziło użycie zwrotu "nasze", bo przecież właścicielem sklepów są Niemcy! 

Zamieściła wtedy na swoim Facebooku emocjonalny wpis, w którym poinformowała, że donosi na nich do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 

Początkowo próbowano wyjaśnić posłance, że sieć sklepów w swoim asortymencie ma faktycznie ponad 6 tys. artykułów pochodzących od polskich producentów, ale to jej nie przekonało.

Po kilku miesiącach starania posłanki PiS przyniosły efekty. 

UOKiK na swojej stronie poinformował, że sieć sklepów zgodziła się ostatecznie zaniechać w swoich reklamach używania słowa "nasze".

"Obserwujmy, czy zmiany tej dokonano" - apeluje na swoim Facebooku triumfująca Pawłowcz. 

Dowiedz się więcej na temat: Krystyna Pawłowicz

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje