Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Przejdź na stronę główną Interia.pl

Grzegorz Ciechowski twarzą nowej kolekcji ubrań. Branża oburzona!

Nowa kolekcja marki Bytom inspirowana będzie stylem Grzegorza Ciechowskiego. Wyraziła na to zgodę Anna Skrobiszewska, wdowa po artyście. Fani, reszta rodziny i muzycy Republiki nie kryją oburzenia.

Premiera kolekcji zaplanowana jest na 2 października. Co ciekawe, dwie poprzednie poświęcono innym legendom: Zbigniewowi Cybulskiemu i Markowi Hłasce.

Reklama

Choć podniosły się już głosy krytyki i stwierdzenia, że "przekroczona została granica" i sam zainteresowany nigdy by na to nie pozwolił, przedstawiciel Skrobiszewskiej tłumaczy, że wyraziła ona zgodę na wykorzystanie wizerunku zmarłego męża, gdyż ma na utrzymaniu dzieci.

Jak powiedział w TVP Info Przemysław Wałczuk, pełnomocnik rodziny, "Bruno zdaje maturę, chce jechać na zagraniczne studia, Helena również za chwilę będzie studentką, a ich matka poświęciła się rodzinie".

"Była żoną wielkiego artysty, nie pracowała, bo on chciał, aby zajmowała się domem, więc warto może spojrzeć na całą sprawę z tej strony, że ma prawo z czegoś żyć, zapewnić dzieciom godną przyszłość" - tłumaczył.

Weronikę Ciechowską, córkę Grzegorza i Małgorzaty Potockiej, nie przekonują jednak te argumenty. Dziewczyna twierdzi, że została pominięta przy podejmowaniu decyzji o użyciu wizerunku oraz nazwiska ojca w reklamie.

Jej zdaniem to naruszenie jej prawa do pamięci o Ciechowskim "jako o artyście, a nie celebrycie, którym nigdy nie chciał być".
Anna Skrobiszewska w odpowiedzi zaznaczyła, że to ona jest spadkobierczynią praw po mężu i nie widzi w kampanii nic niestosownego.

Co sądzicie?

Oto stanowisko Leszka Biolika, basisty Republiki:

Dowiedz się więcej na temat: Grzegorz Ciechowski | Anna Skrobiszewska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje