Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Awantura o reklamę z Clooneyem

Awantura o reklamę kawy z udziałem George'a Clooneya i Johna Malkovicha wybuchła między producentem słynnej włoskiej Lavazzy, a szwajcarskim Nespresso.

Lavazza zarzuciła Nespresso, że swoją reklamą, której scenerią jest raj, skopiowała jej pomysł. Włosi przypominają, że od 15 lat przygotowują kolejne spoty reklamowe Lavazzy, rozgrywające się właśnie w Niebie. Wielokrotnie otrzymały one nagrody dla najlepszych reklam.

Reklama

Reklama Nespresso wygląda następująco: George Clooney wypija kawę i w sklepie firmowym kupuje spory zapas jej saszetek do ekspresu. Gdy wychodzi na ulicę, spada na niego wyrzucony przez okno fortepian. Trafia do nieba, gdzie spotyka ubranego w biały garnitur Johna Malkovicha i zaczyna mu tłumaczyć, że za wcześnie spotkał go taki los.

Zaczyna także proponować Malkovichovi "łapówki", byleby tylko mógł jeszcze pożyć. Ten jednak nie przyjmuje ani luksusowego samochodu, ani posiadłości nad jeziorem Como we Włoszech ( którą Clooney rzeczywiście ma). Skuteczna okazuje się dopiero torba z porcjami kawy. Malkovich zmienia zły los , a fortepian roztrzaskuje się tuż przed Clooneyem nie robiąc mu krzywdy...

Lavazza zażądała natychmiastowego wycofania reklamy uważając, że ukradziono jej pomysł.

"Wszystko jest takie samo, jak w naszej reklamie"- zapewnia dyrektor generalny Lavazzy Gaetano Mele. "Przez 40 lat, odkąd pracuję w tej branży, nie wydarzyło się coś podobnego"- dodaje.

15 lat kampanii "Niebo" Lavazzy:

PAP/pomponik.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: John Malkovich | George Clooney

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »