Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Świętujemy na całego! Dlaczego? Bo Answear.com obchodzi 10 urodziny

Wraz celebracją 10. urodzin popularnego i lubianego sklepu, sprawdzamy, co z tej okazji przygotował dla Ciebie Answear.com. Atrakcji jest dużo, tak samo, jak i powodów do dumy.

Reklama

Urodzinowe atrakcje: od Answear dla Ciebie!

Okrągłe rocznice wymagają wyjątkowej oprawy - swoje 10. urodziny Answear.com obchodzi hucznie. Z tej okazji popularny i lubiany sklep internetowy, który powstał dokładnie w 2011 r., pragnie obdarować Cię licznymi prezentami: od konkursów po specjalne kolekcje. Jakie atrakcje czekają na Ciebie? Przede wszystkim możliwość zdobycia produktów z limitowanych urodzinowych kolekcji dostępnych wyłącznie na Answear.com. Swoje propozycje przygotowali tacy modowi giganci, jak Guess i Hugo. Fankom nowoczesnych, kobiecych fasonów spodoba się kapsuła "Dare to Dream", będąca efektem współpracy answear.LAB i Pauliny Krupińskiej. Warto zaznaczyć, że jest to drugi tak duży projekt nowej marki, która jesienią 2020 r. wypuściła kolekcję ubrań inspirowaną serialem "KRÓL". Dzięki odważnym ubraniom i dodatkom, łączącym w sobie zmysłowość i komfort, odnajdziesz w sobie dziecinną radość i z optymizmem spojrzysz w przyszłość. Dołącz do świętowania, codziennie zaglądaj na https://answear.com/p/ona-4-k.html - wypatruj wyjątkowych produktów i atrakcyjnych promocji.

Czym może zaskoczyć Cię Answear?

Reklama

Czy wiesz, jak od kulis wygląda działanie sklepu internetowego i ile musi przebyć produkt, aby finalnie trafił w Twoje ręce? Na przykładzie Answear, który jest świetnie zorganizowaną, prawie samowystarczalną instytucją, możemy Ci nieco przybliżyć temat. Sklep oferuje ubrania, buty i akcesoria wielu marek - obecnie jest to ponad 350 brandów z całego świata. Każdy produkt pochodzi od producenta lub autoryzowanego dystrybutora, dlatego możesz być pewna oryginalności swoich jeansów Levi’s czy torebki Guess. Kupcy Answear na bieżąco śledzą trendy, w poszukiwani nowości odwiedzają branżowe targi mody i siedziby poszczególnych marek, aby oferta sklepu była jak najbardziej wyselekcjonowana i idealnie trafiała w potrzeby klientów. Co więcej, polski sklep dysponuje własnym studio foto-video, które starannie fotografuje każdy produkt (a nawet filmuje go na modelce podczas ruchu), z kolei styliści Answear, umiejętnie dobierając poszczególne elementy z oferty sklepu, pokazują Ci nowe możliwości noszenia ubrań i dodatków - efekty ich pracy możesz podziwiać na Answear.com, przeglądając setki stron z produktami. A kiedy znajdziesz wymarzoną bluzkę lub sukienkę, spodziewaj się dostawy nawet w ciągu 24 godzin. Nowoczesne centrum dystrybucyjne sklepu realizuje zamówienia ze wszystkich 7 krajów, na których działa firma. To właśnie z tego miejsca paczki wysyłane są w dalszą drogę, wprost do czekających na nie osób.

Zresztą, sprzedaż ubrań i innych modnych dodatków to nie wszystko, czym Answear może Cię zaskoczyć. Marka co roku organizuje duże projekty, np., konkursy dla osób, które chcą rozpocząć karierę w branży fashion, działa charytatywnie (do czego zachęca też swoich klientów) i pro-środowiskowo (poprzez akcję Wear & Share, w której możesz oddać nienoszoną odzież, aby zyskała nowe życie). To tylko wycinek działań popularnego sklepu, który od dekady bacznie śledzi trendy, nie boi się odważnych decyzji i nowych rozwiązań.

materiały promocyjne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »