Przejdź na stronę główną Interia.pl

EVERYWHERE

Najnowsza kampania Born2be Everywhere to kontynuacja podejmowanego już wcześniej tematu szczęścia. Gdzie go szukać i co należy zrobić, aby w pełni poczuć się wolnym i szczęśliwym? Być może definicja szczęścia, choć wydawać by się mogło, że jest wyimaginowanym obrazem rzeczywistości, tak naprawdę jest na wyciągnięcie ręki. A tylko od nas zależy, czy będziemy umieli go dostrzec, nawet w najbardziej prozaicznych czynnościach. Na te fundamentalne kwestie odpowiedzi należy szukać w najnowszej kampanii Everywhere, która rozgrywa się w wielkomiejskiej Warszawie.

Poszukiwanie szczęścia, choć wydaje się nieco utopijnym wyzwaniem, to w najnowszej kampanii Everywhere marki Born2be, jest ono tuż obok.

Pojęcie Everywhere przyświeca nam poprzednią część kampanii, w której to bohaterowie szukali szczęścia poprzez symbiozę z naturą. Tym razem para zakochanych udaje się do wielkomiejskiej Warszawy, która wydawać by się mogła z pozoru trudnym miejscem do zatrzymania się i przyjrzenia się sobie. Przewodnia myśl poprzedniej kampanii- zabierz mnie tam, gdzie poczuje się sobą - nabiera nowego znaczenia. Okazuje się, że tylko od nas samym, zależy, jak ta definicja wolności i satysfakcji z życia będzie ostatecznie wyglądać. Dowodem na indywidualny stosunek do fundamentalnych kwestii naszej egzystencji są tu fotografie, które pokazują moment: śniadanie w ulubionej kawiarni, bezkresna podróż starym cadillakiem czy w końcu romantyczne chwile z widokiem na panoramę Warszawy. To momenty, które świadczą o szczęściu tu i teraz. Może właśnie w ten sposób należy mu się przyglądać?

Eveywhere pokazuje, że każde miejsce wokół nas może stać się tym wyjątkowym. Wystarczy się na nie tylko otworzyć.

Kampania Everywhere rozgrywająca się w Warszawie to podróż do ukochanych miejsc w towarzystwie coraz częściej popularyzowanej przez Born2be tematyki retro. Klimat ubiegłych lat jest szczególnie widoczny w stylizacjach. W palecie dominuje biel, beż, błękit oraz motywy grochów i kwiatów. Stylizacje damskie to głównie koronkowe i tiulowe sukienki, które łączą również w sobie nawiązanie do lat 70 za pomocą printów vintage. Warto zwrócić uwagę jeszcze na  spójne akcenty w postaci retro dodatków: opaski, wstążki, kocie okulary czy torebki-puzderka. W kolekcji męskiej, jak i damskiej marka sięgnęła po zawsze sprawdzony denim, który tu w połączeniu z delikatnymi dodatkami tworzy spójną całość z dominującą stylistyką retro. Mocnym akcentem jest również obuwie: delikatne sandałki na cienkich paskach, które obecnie zdominowały światowe ulice. Kluczową rolę odgrywają również espadryle - idealnie korespondujące z letnimi, kwiecistymi sukienkami. Nie zabrakło również letnich propozycji dla Panów: sandały, mokasyny czy oldschoolowe trampki- to tylko niektóre z modeli, które warto tego lata mieć w swojej garderobie.

Kampania Everywhere czeka na każdego poszukiwacza szczęścia już na www.born2be.pl! Liczy się chwila, a decyduje moment. Zobacz i odkryj najnowszą kolekcję już teraz!

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »