Przejdź na stronę główną Interia.pl

Reklama

Reklama

Feel to prostytutka!

Piotr Kupicha i jego formacja Feel dołączyli do gwiazd, które dorabiają na reklamach. Kazik miał rację: wszyscy artyści to prostytutki!

Kupicha i spółka wysiadają z przyczepy kempingowej i idą w stronę apartamentów. Na balkonie piosenkę nuci młoda kobieta. Kupicha, niczym Romeo dołącza się do jej śpiewu, przygrywając na gitarze. Z mieszkań wychodzą na balkony wszyscy mieszkańcy i też zaczynają śpiewać, wymachując rękami.

Reklama

To nie scena z filmu, a... spot reklamowy. Laureaci ubiegłorocznego festiwalu w Sopocie w ten sposób reklamują jeden z banków. W reklamie, która w telewizji będzie miała premierę 1 maja, wykorzystano utwór zespołu "Nasze słowa nasze dni". Spot można od kilku dni oglądać w serwisie Youtube.

Twarzami tego samego banku byli już także Anna Maria Jopek i Hubert Urbański.

Czy jednak zespół Feel dysponuje aż takim autorytetem, by namówić mlodych ludzi do wzięcia poważnie obciążającego kredytu hipotecznego?

Zaprenumeruj Biuletyn Pomponika na tej stronie!

MWMedia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje

Nie przegap
najgorętszych
plotek!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie. Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj Pomponik.pl lub zobacz instrukcję »