Reklama

Inne galerie

Reklama

Reklama

Wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy!

Aby wyróżnić ten komentarz

wyślij SMS o treści KOLOR na numer

7152

I wpisz otrzymany kod w polu poniżej

Ok

DBAMY O JAKOŚĆ! WYROŻNIJ ZA 1,23 PLN

Koszt całkowity SMS 1,23 PLN Nota prawna

? O co chodzi z wyróżnieniem

Wasze komentarze (24)

Dodaj komentarz
Witek

~Witek -

Mogliby temu Domagarowi dać ładniejszą partnerkę .Kulesza jest taka brzydka i nieatrakcyjna.Przecież jest tyle pięknych ,zdolnych aktorek.

mala

~mala -

jaki tam pocałunek cmok w policzek nic więcej a media rozdmuchują

teresa

~teresa -

No nie tylko Bohun,grał jeszcze z Justyną Steczkowską(nie pamiętam tytułu).Jest też fajna posenka Domagarowa z Justyną.Nie mam czasu szukać,ale warto posłuchać. Trzeba przyznać,że facet był piekielnie urodziwy_ale teraz też jest ok.

ag

~ag -

nie poznala bym go ..ale sie postarzal

kaska

~kaska -

Szok, az ciezko poznac Domagarowa- czas bardzo zmienia ludzi. Tak szalenczo przystojny jako Bohun a teraz juz niewiele z tej przystojnosci zostalo.

Ewa

~Ewa -

nie do twarzy jej kolorze blond

zxszx

~zxszx -

Zaraz, zaraz, a on przypadkiem nie jest zimnym draniem? Chyba jakis czas temu pisali, ze pobil i porzucil zone, zeby zwiazac sie z jakas dwudziestka. Jesli te usciski przed kamera to nie byla gra aktorska, to nie wiem na co Kulesza liczy.

annka

~annka -

Jak AGNIESZKA KULESZA oddała nagrode samochod wygrany w tanca z gwiadami na licytacje dla Owsiaka to mnie zszokowało. Widać że facet poznał sie na JEJ pieknie zewnetrznym i wewnetrznym.

Teresa

~Teresa -

Jest-film to "Na koniec świata"-Domagarow i Steczkowska-świetny!! A piosenka:" Czy te oczy mogą kłamać" Domagarow i Steczkowska- posłuchajcie na youtube,warto zobaczyć i posłuchać!!!

tesa

~tesa -

I to mi się podoba..luz,blues..bez szpanu i głupich sztucznych min. Naturalni,fajni ludzie..super!! A media i ludzie niech wymyślają co chcą.