Reklama

× m.pomponik.pl

Korzystasz z urządzenia mobilnego? Wybróbuj wersję Pomponika,
zaprojektowaną specjalnie dla Twojego urządzenia.

  • Poniedziałek, 18 listopada 2013 (11:01)

    Plotki

    Matka Agnieszki Włodarczyk odbiera dzieci od Anety Zając!

Czyżby Mikołaj Krawczyk bał się kontaktu z Anetą Zając i dlatego zabrał do pomocy przyszłą teściową?

Zdjęcie

Agnieszka z mamą i Aneta Zając /- /AKPA
Agnieszka z mamą i Aneta Zając
/- /AKPA

Aktor "Pierwszej miłości" wywalczył wreszcie w sądzie prawo do widywania się z dziećmi bez obecności ich matki.

Dzięki temu "ciocia" Agnieszka Włodarczyk będzie miała wreszcie szansę zaprzyjaźnić się z bliźniakami, co do tej pory skutecznie utrudniała Aneta.

Co ciekawe, po swoje pociechy Mikołaj nie przybył sam. Trzeba przyznać, że miał mocne wsparcie!

"Towarzyszyła mu mama Agnieszki Włodarczyk, Anna Stasiukiewicz. Relacje Mikołaja i Anety wciąż są napięte, dlatego przyszła teściowa postanowiła wesprzeć Krawczyka. Później cała czwórka pojechała do domu Mikołaja i Agnieszki, która wreszcie mogła poznać synów swojego narzeczonego" - donosi "Show".

Cóż, taka pomocna teściowa to prawdziwy skarb!

Zdjęcie

Mikołaj z "teściową" odbierają dzieci od Anety /Show/ /-
Mikołaj z "teściową" odbierają dzieci od Anety /Show/
/-

Zdjęcie

Mikołaj, Agnieszka i mama /- /AKPA
Mikołaj, Agnieszka i mama
/- /AKPA

Zdjęcie

Aneta Zając /- /AKPA
Aneta Zając
/- /AKPA

Artykuł pochodzi z kategorii: Plotki

pomponik.pl

Reklama

Reklama

Zakupy

Reklama

Zakupy

  • Oceń tekst

    Ocen: 308

Reklama

Skomentuj artykuł: Matka Agnieszki Włodarczyk odbiera dzieci od Anety Zając!

Wasze komentarze (933)

Dodaj komentarz
matka

~matka -

A ja bym dała tatusiowi dzieci na 3 miesiące, niech zobaczy co znaczy wychowanie dzieci i jego partnerce szybko by przeszła miłość. Niech zobaczy ile trudu matka wkłada w wychowanie dzieci. gwarantuję, że p. Agnieszka odejdzie, bo nie sprawdzi się w roli macochy, a p. Krawczyk wróci do żony z podkulonym ogonem. TO DZIAŁA!!!

olenka

~olenka -

a moze krawczyk ma je obie i mamuske i coreczke wszystko mozliwe dla mnie to obie sa nic nie warte a Pani Aneta ma klasę delikatnosc jest naturalna i kobieca a nie jak one sztuczne napompowane z silikonem lalki tylko do zabawy a co one wiedza o dzieciach Pani Anety a gdzie był tatus jak dzieci dorastaly zabkowaly mialy goraczke gzil sie z wlodarczyk zasrany tatus teraz widzi dzieci i do tego ona z ta toksyczna matka zycze im jak najgorszego zycia

olenka

~olenka -

Matka Włodarczyk powinna sie wstydzic swojego zachowania jak ona może brac dzieci pani anety jak swoje wnuki niech jejcoreczka zrobi sobie swoje i beda sie zadzic a nie dziecmi pani anety ale one obie sa siebie warte i mamuska i coreczka obie lubia rozkladac nogi nie ma w nich ani kobiecosci ani taktu nic sztuczne lale zadne rozglosu i checia zdobycia jak najwiecej kasy stare pudernice

m

~m -

jak starsznie mało klasy i honoru musi nie miec ten facet ta cała włodarczyk ze o jej matce nie wspomne....i co zrobiła im ta zając ze ja tak ponizaja na forum????boze co za świat, zycze Anecie duzo szczęscia a tej "parze cyrkowców" zycze opamietania bo na takim czyms szczęścia nie zbudują-mam nadzieje.amen

anka_pol

~anka_pol -

chore - nienormalne jest to co krawczyk zafundował swoim Synom, to skrzywienie dziecięcej psychiki , na całe życie skaza

kobieta35

~kobieta35 -

zobaczymy jak szybko spadnie zainteresowanie agniechy jego dziecmi jak sama z tym mikolajem bedzie w ciazy...gruchnie w dol, niczym lawina z tatr....:)

BEATA.....

~BEATA..... -

ANETA ODDAJ TE DZIECI JEMU NIECH ZOBACZY CO TO ZNACZY MIEĆ BLIZNIĘTA ,NIE BROŃ IM ,ZOBACZYSZ ,ŻE TO WPŁYNIE NA TWOJĄ KORZYŚĆ ,ONA GO WTEDY SZYBKO ZOSTAWI ,BĘDZIE ODWROTNY SKUTEK.BO TO ZAWSZE TAK JEST ,JAK SIĘ BRONI,TO KTOŚ BARDZO CHCE ,A JAK MU ODDASZ ,TO SZYBKO ZMIENIA ZDANIE ,ONA NIE BĘDZIE CHCIAŁA CHOWAĆ TWOICH SYNÓW ,UWIERZ MI JA TO PRZEROBIŁAM Z BLIZNIAKAMI ...

Majka

~Majka -

Przecież Krawczyk to gej te panny to przykrywka

nuna

~nuna -

Poprawka Mikołajowi a nie Tomkowi

szok

~szok -

matkooo co ta Aneta musi znosic przez tego pajaca, to sie w glowie nie miesci