Kuszyńska: Chcę przełamywać stereotypy
Od kilku dni można oglądać ją na billboardach w całej Polsce. Ubrana w małą czarną i seksowne rajstopy uśmiecha się z plakatu. Chce w ten sposób przełamywać stereotypy...
Monika Kuszyńska (32) podpisała kontrakt na kampanię reklamową rajstop jednej z rodzimych firm.
"Dostałam ciekawą propozycję, więc ją przyjęłam. Dlaczego miałabym nie wziąć w takiej kampanii udziału? Dla mnie ma ona również wymiar społeczny, przełamuje bariery w myśleniu" - komentuje swój udział w reklamie.
"Mam poczucie misji. Stereotypy, z którymi mamy do czynienia w Polsce, są takie, że niepełnosprawność kojarzy się zawsze ze smutkiem, z dramatem. Oczywiście takie sytuacje mają miejsce, ja też przechodziłam dramatyczne momenty, ale wyszłam z tego. Zostawiam to w tyle, idę do przodu, wciąż czuję się kobietą i mam do tego prawo" - dodaje.
Sparaliżowana od wypadku samochodowego w 2006 roku Monika po raz kolejny udowadnia, że życie na wózku nie jest przeszkodą w realizowaniu się zawodowo. Dwa lata temu wróciła na scenę, wystąpiła w drugiej edycji telewizyjnego show "Bitwa na głosy", w czerwcu wydała swoją pierwszą solową płytę.
41/2012
RB