Feel to prostytutka!
Piotr Kupicha i jego formacja Feel dołączyli do gwiazd, które dorabiają na reklamach. Kazik miał rację: wszyscy artyści to prostytutki!
Kupicha i spółka wysiadają z przyczepy kempingowej i idą w stronę apartamentów. Na balkonie piosenkę nuci młoda kobieta. Kupicha, niczym Romeo dołącza się do jej śpiewu, przygrywając na gitarze. Z mieszkań wychodzą na balkony wszyscy mieszkańcy i też zaczynają śpiewać, wymachując rękami.
To nie scena z filmu, a... spot reklamowy. Laureaci ubiegłorocznego festiwalu w Sopocie w ten sposób reklamują jeden z banków. W reklamie, która w telewizji będzie miała premierę 1 maja, wykorzystano utwór zespołu "Nasze słowa nasze dni". Spot można od kilku dni oglądać w serwisie Youtube.
Twarzami tego samego banku byli już także Anna Maria Jopek i Hubert Urbański.
Czy jednak zespół Feel dysponuje aż takim autorytetem, by namówić mlodych ludzi do wzięcia poważnie obciążającego kredytu hipotecznego?
Zaprenumeruj Biuletyn Pomponika na tej stronie!