Skompletuj wyprawkę szkolną i wygraj super nagrodę!

Sierpień to czas wzmożonych przygotowań do nowego roku szkolnego. Rodzice i dzieci z ogromnym podekscytowaniem kompletują nową wyprawkę. Koszyki z zakupami mienią się kolorami kredek, farb, okładek zeszytów i bloków, aby 1 września w pełnej gotowości powitać kolejny rok szkolny.

Sierpień to czas wzmożonych przygotowań do nowego roku szkolnego. Rodzice i dzieci z ogromnym podekscytowaniem kompletują nową wyprawkę. Koszyki z zakupami mienią się kolorami kredek, farb, okładek zeszytów i bloków, aby 1 września w pełnej gotowości powitać kolejny rok szkolny.
/.

Niestety, nie wszyscy mogą cieszyć się wakacyjnym szaleństwem oraz zakupami związanymi z pierwszym dzwonkiem. Na świecie są setki tysięcy dzieci, które nie mają dostępu do edukacji, opieki zdrowotnej, często są bezdomne, cierpią głód i choroby. Znalazły się w takiej sytuacji często na skutek klęsk żywiołowych czy konfliktów zbrojnych lub z powodu złej sytuacji ekonomicznej w kraju, w którym mieszkają. Z pomocą  dzieciom przychodzi UNICEF, organizacja której nadrzędnym celem jest wsparcie i opieka nad dziećmi, wszędzie tam gdzie jest to potrzebne.

Firma St-Majewski, wiodący producent artykułów szkolnych, będąc licencyjnym partnerem UNICEF, opracowała wyjątkową linię produktów szkolnych z logo UNICEF. Produktów, które niosą pomoc, ponieważ 7% wartości ich sprzedaży firma St-Majewski przekazuje do UNICEF na pomoc dzieciom. Kolekcję szkolną 2016 tworzą kultowe, polskie kredki Bambino w odsłonie klasycznej oraz w oprawie drewnianej, farby plakatowe, plastelina, bloki rysunkowe i techniczne, teczki z gumką, a także szeroka gama zeszytów.

Specjalnie dla klientów sieci sklepów Biedronka zorganizowany został konkurs pt. "Pocztówka z Polski", w ramach którego uczestnicy mają za zadanie przygotować pracę plastyczną prezentującą ulubiony, najpiękniejszy zakątek Polski, który chcieliby pokazać, czy do niego zaprosić swojego rówieśnika z innego kraju. Konkurs trwa do 16 września 2016 roku. Szczegóły na: www.st-majewski.pl oraz www.biedronka.pl. Do wygrania ponad 1000 atrakcyjnych nagród rzeczowych: smartfony Huawei, kredki Bambino, smycze UNICEF. Dodatkowo 36 najciekawszych prac zostanie opublikowanych w ekskluzywnym kalendarzu na rok 2017.

To już druga edycja konkursu, jaki St-Majewski organizuje w Biedronce, aby zachęcić klientów do wsparcia UNICEF poprzez zakup produktów szkolnych z logo organizacji. W ubiegłym roku dzieci miały za zadanie przygotować pracę plastyczną prezentującą swojego rówieśnika na "drugim końcu świata". Wpłynęły tysiące pięknych prac, co świadczy o otwartości polskiego społeczeństwa na drugiego człowieka, który cierpi niedostatek, głód, choroby czy nie ma szans na szczęśliwe dzieciństwo.

Dotychczasowe wspólne działania St-Majewski, UNICEF i Biedronki przynoszą już wymierne efekty m. in. w Nepalu, Syrii, Iraku czy Sudanie Południowym w postaci np. edukacyjnych produktów humanitarnych wspierających naukę nawet w najtrudniejszych warunkach, tj. namiotów, które zastępują budynki szkoły, pomocy dydaktycznych, tabliczek do pisania kredą, zeszytów, ołówków.

Przywilejem dorosłych jest to, że mogą dawać dzieciom radość i wpajać im najwyższe wartości. Warto o tym pamiętać również kompletując wyprawkę szkolną. Decydując się na zakup artykułów z logo UNICEF, edukujemy swoje pociechy, otwieramy je na innych, jednocześnie dając sobie i swoim dzieciom szansę na udział w konkursie z super nagrodami.

.
Polecamy